Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۹ ارز دولتی ثابت ماند، نرخ ۱۰ ارز افزایش و ۲۷ ارز کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: نرخ ۴۷ ارزبین بانکی در ۲۱ آبان ۹۸ / ۲۱ ارز رسمی ارزان شد + جدول 

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد؛ همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۱۲۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۴۰۵ ریال و هر یورو نیز با ۶۱ ریال رشد نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۵۱۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۴۳۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۵۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۰۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۲۵ ریال، روپیه هند ۵۸۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۳۸ ریال، صد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۳۳ ریال، صد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۸۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۶۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۸۰۱ ریال قیمت خورد.
از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۸۴۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۳۲ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۱۸ ریال، روبل روسیه ۶۵۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، صد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۵۵۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۶۰ ریال، صد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۴۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و صد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۳۰۷ ریال تعیین شد.
همچنین، نرخ صد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۹۹ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۸۶۲ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۷۸ ریال، صد بات تایلند ۱۳۹ هزار و ۱۲۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۵ ریال، هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۹۴۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، صد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۴۷ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۵۱ ریال، هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۴۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، صد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۶۵۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

 

انتهای پیام/

نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۲۷ آبان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ ارز بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» اعلام کرد جوایز این دوره از جشنواره مذکور به ۴ میلیون دینار عراق افزایش یافته است.

این جشنواره با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق و در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی برگزار می‌شود.

همچنین به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار و در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار دینار عراقی اهدا می‌شود.

بنا بر اعلام دبیرخانه، داورانی از کشورهای عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران به بررسی و داوری آثار ارسالی می‌پردازند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ ماه مبارک رمضان به نشانی الکترونیکی daftaresher.h@gmali.com ارسال کنند.

متن کامل فراخوان از طریق این پیوند قابل مشاهده است.

کد خبر 6063347 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • مهمترین رویدادهای آبان ماه سال گذشته
  • نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تلف شدن گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بارآورد
  • اتلاف گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بار آورد
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • نرخ ارز امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • فروردین ۱۳۵۷؛ ریال ایران دوازدهمین ارز معتبر جهان شد
  • ریزش قیمت طلا در راه است ؟
  • نرخ ارز امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات