Web Analytics Made Easy - Statcounter

قبل از بازی با عراق وقتی این بحث مطرح شد که ویلموتس شجاعی را خط بزند و دیگر دعوتش نکند، او حرف جالبی زد. ویلموتس به نزدیکانش گفت: من کسی را خط نمی‌زنم، شجاعی خودش خداحافظی کند.

به گزارش مشرق، بعد از جام ملت‌های امارات و شکست ایران مقابل ژاپن، خیلی از خبرنگاران که در میکسدزون منتظر بودند، تصور می‌کردند مسعود شجاعی کاپیتان ایران بعد از خروج از رختکن به صورت رسمی خداحافظی‌اش را از بازی‌های ملی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از رختکن خارج شد، اما تمام پیش‌بینی‌ها را به هم زد. مسعود شجاعی گفت قصد خداحافظی ندارد و اگر مربی تیم ملی صلاح بداند دوباره دوست دارد پیراهن ایران را به تن کند.

بعد از آنکه مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران شد، شک و تردید در این زمینه وجود داشت. خیلی‌ها تصور نمی‌کردند مربی بلژیکی او را دعوت کند، اما ویلموتس این کار را کرد. قبل از بازی با عراق وقتی این بحث مطرح شد که ویلموتس شجاعی را خط بزند و دیگر دعوتش نکند، او حرف جالبی زد. ویلموتس به نزدیکانش گفت: «من کسی را خط نمی‌زنم، شجاعی خودش خداحافظی کند.» این جمله ویلموتس نشان می‌داد او چقدر محتاط است و اصلاً دوست ندارد در زمان حضور در ایران کوچکترین مشکلی برایش از این نظر به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید:

رکورد ویلموتس در تیم‌ملی بلژیک شکسته می‌شود؟

این حرف او باعث شد برداشت‌های مختلفی از حرف‌هایش شود. عده‌ای گفتند ویلموتس چقدر محترمانه برخورد می‌کند و چقدر به بازیکنان ایرانی احترام می‌‎گذارد، مخصوصاً به بازیکنی که کاپیتان تیم ملی است. عده‌ای، اما برداشت دیگری داشتند. آن‌ها می‌گفتند او هنوز هیچ قدرتی در تیم ملی ندارد و حتی نمی‌تواند نام یک بازیکن کهنه‌کار را از لیست خط بزند.

البته این اظهار نظر ویلموتس قبل از بازی عراق بود. باید دید این مربی حالا و بعد از شکست مقابل عراق چه نظری دارد؟ آیا او همچنان این بازیکن را دعوت خواهد کرد؟ مسعود در بازی عراق اشتباه بزرگی مرتکب شد، هر چند حالا بعضی‎‌ها بگویند داور بازی اشتباه کرد. شجاعی که رسماً اعلام کرد قصد خداحافظی ندارد و حتی می‌خواهد جبران کند. هیچ بعید نیست او بعد از مشورت با ویلموتس چنین پیامی را منتشر کرده باشد. اگر واقعاً این‌طور باشد، بنابراین مسعود در فروردین ۹۹ هم برای بازی‌های ملی در لیست تیم ملی قرار می‌گیرد. اینکه او بعد از بازی عراق تصمیم به انتشار بیانیه عذرخواهی کرد و در آن نوشت می‌خواهد جبران کند، کاملاً گویای اتفاقاتی بین او و کادر فنی است. در حال حاضر جو عمومی علیه شجاعی است. خیلی‌ها می‌گویند او دیگر نباید دعوت شود. اگر ویلموتس مسعود را دعوت کند در آن صورت این مسئله ثابت خواهد شد که قدرت حتی خط زدن یک بازیکن را از لیست تیم ملی ندارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین مسعود شجاعی تیم ملی عراق تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!

همشهری آنلاین- پاکو خمس بالاخره با توافق رسمی از تیم تراکتور جدا شد تا سرخپوشان تبریزی باز هم به دنبال یک مربی جدید بگردند. تیم تراکتور چه در دوره مالک فعلی‌اش و چه در زمان مالکان قبلی علاقه عجیبی به تغییر دادن مربی داشته و در این زمینه یکی از تیم‌های رکورددار ایران است.

تراکتوری‌ها در ۹سال اخیر ۱۵سرمربی داشته‌اند و به ندرت کسی توانسته یک فصل کامل روی نیمکت این تیم دوام بیاورد. پاکو خمس در آذرماه سال۱۴۰۱ و در میانه‌های لیگ بیست‌ودوم به تراکتور پیوست و جایگزین قربان بردیف روی نیمکت این تیم شد. تراکتور در آن فصل و تا پیش از آمدن پاکو خمس از ۱۱بازی صاحب ۴برد، ۳مساوی و ۴باخت بود و با ۱۵امتیاز به میانگین ۱.۳۶ امتیاز از هر مسابقه رسیده بود. بعد از آمدن خمس سرخپوشان از ۱۹بازی باقیمانده آن فصل صاحب ۱۱برد، ۴مساوی و ۴باخت شدند و با کسب ۳۷امتیاز به میانگین ۱.۹۵ امتیاز از هر بازی رسیدند که رشد قابل توجهی را نسبت به عملکرد ابتدای فصل نشان می‌داد.

تراکتور در این ۱۹بازی بردهای بزرگ و جالبی به دست آورد؛ از جمله پیروزی ۲ بر صفر مقابل استقلال و برتری یک بر صفر مقابل سپاهان که باعث شد زردپوشان اصفهانی در کسب قهرمانی ناکام شوند. تراکتور حتی ذوب‌آهن را در فولادشهر با نتیجه ۳ بر یک شکست داد، همین ذوب‌آهنی که حالا با برد ۴ بر یک در تبریز باعث قطع رابطه خمس و تراکتور شده است. در کنار این پیروزی‌ها اما فصل گذشته با یک باخت پرگل و عجیب برای تراکتور تمام شد و این در ورزشگاه آزادی ۷ بر یک مقابل استقلال شکست خورد. بعد از آن ۱۹بازی و شرایط نسبتا خوبی که تراکتوری‌ها داشتند به نظر می‌رسید این تیم در فصل جدید با خرید چند بازیکن و پوشاندن نقاط ضعف خودش به یک مدعی قهرمانی تبدیل شود. اما تبریزی‌ها با وجود ولخرجی در بازار فصل را بسیار بد آغاز کردند و رقبای اصلی و مدعیان قهرمانی یک به یک مقابل پاکو خمس پیروز شدند. شکست ۳ بر یک مقابل سپاهان و باخت خخانگی یک بر صفر مقابل پرسپولیس، شروع بدی را برای خمس رقم زد. او در ادامه کمی شرایط را بهتر کرد و نهایتا طی ۲۳بازی به ۱۲برد، ۴مساوی و ۷باخت رسید. ۴۰امتیاز و میانگین ۱.۷۴ امتیاز در هر بازی که به اندازه میانگین سال گذشته او قابل توجه نیست و اساسا نتوانسته هواداران و مالک باشگاه تراکتور را راضی کند.

خمس در مجموع طی ۴۲مسابقه لیگی که روی نیمکت تراکتور نشست به ۲۳برد، ۸مساوی و ۱۱باخت رسید. در جام حذفی هم فقط یک باخت نصیب خمس شده، چون فصل گذشته در همان اولین بازی به استقلال باخت و حذف شد و در این فصل هم حریف این تیم در دور اول حاضر نشده و تراکتور هنوز هیچ مسابقه‌ای انجام نداده است. به جز این بازی‌ها، خمس یک بازی هم در لیگ قهرمانان روی نیمکت تراکتور نشست که با شکست ۳ بر یک مقابل شارجه آن هم در ورزشگاه خانگی به پایان رسید. با ۲۳برد در ۴۴بازی یعنی آمار بردهای بالاتر از ۵۰درصد، خمس در تراکتور بهترین آمار خودش را در میان تمامی تیم‌های تحت هدایتش به جا گذاشت. اما آنچه برای او بهترین بود برای تراکتور بهترین نبود و اصلا کفایت نمی‌کرد.

کد خبر 844734 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • آمارعلیه PSG: باید به بارسلونا ببازید!