Web Analytics Made Easy - Statcounter

​سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: در صورت مشاهده افزایش خودسرانه قیمت‎ها با متخلفان برخورد می‎شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ عزیزه امامی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و نظارتی برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالا در گلستان اظهار کرد: در این خصوص سه جلسه تنظیم بازار برگزار شد و به دستگاه‎های ذیربط و نظارتی تأکید شد تا نظارت مستمر و دقیقی بر بازارهای استان گلستان داشته باشند و با افزایش کرایه خودروهای حمل مسافر و کالا جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در خصوص گرانی و یا افزایش قیمت کالا در استان گلستان گزارش نشده، بیان کرد: امید است با مصوبات و جلساتی که اخیراً برگزار شده شاهد خروجی خوبی باشیم و قیمت کالاها و اجناس کنترل شود.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با بیان اینکه در صورت مشاهده افزایش خودسرانه قیمت‎ها با متخلفان برخورد می‎شود، افزود: مردم هر گونه تخلف در این حوزه را به دستگاه‎های نظارتی گزارش کنند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

 

بیشتر بخوانید: تشدید نظارت بر بازار کهگیلویه انتشار 134 عنوان کتاب در شش ماهه نخست سال 98 در استان گلستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان افزایش قیمت تنظیم بازار گرانی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است

مسعود امرالهی درباره شایعات مطرح شده در خصوص افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و ارزش افزوده کالا‌های اساسی افزود: با ورود دولت سیزدهم و تصمیم هیات وزیران مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالا‌های اساسی امسال تغییری نکرده و همچنان یک درصد باقی می‌ماند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: با توجه به اینکه کالا‌های اساسی همچنان با ارز ۲۸ هزارو ۵۰۰ تومانی تامین و وارد کشور می‌شود و عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده تغییری نکرده است هرگونه تغییر قیمتی در کالا‌های اساسی از جمله شکر، قند، حبوبات و سایر کالا‌های اساسی تخلف محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: به طور حتم با متخلفان و گران فروشان کالا‌های اساسی در بازار برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است