Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه برون در کنار 7 منطقه آزاد دیگر در کشور با رأی 80 درصدی نمایندگان به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستتان؛ هادی حق شناس اظهار کرد: منطقه آزاد اینچه برون با وسعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از مرز اینچه برون تا مکان فعلی ایجاد مجتمع پتروشیمی را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دسترسی به راه آهن سراسری و مرز زمینی با ترکمنستان از مزیت های مهم این منطقه است و با اندکی اصلاحات که در آینده انجام خواهد شد، می توان از مزیت مرز دریایی نیز برخوردار شد.

استاندار گلستان با اشاره به پیوستن ایران به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا گفت: با توجه به تولید محصولات کشاورزی در استان، با استفاده ظرفیت معافیت های صادراتی در مناطق آزاد تجاری، می توان تولیدات مازاد مصرف استان را با تعرفه نزدیک به صفر به کشورهای عضو اوراسیا صادر کرد.

حق شناس با اشاره به معافیت های مالیاتی و سایر مزیت های مناطق آزاد تصریح کرد: بدون شک منطقه آزاد اینچه برون یکی از مقاصد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری خواهد بود که فرصت بی نظیری برای توسعه پایدار است و امیدواریم مسئولان استانی بتوانند از این فرصت بی نظیر برای رونق اقتصادی استان بهره ببرند.

استاندار گلستان در پایان از پیگیری های نمایندگان استان در تحقق این مهم تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این 8 منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در کشور وجود داشت که امروز 8 منطقه آزاد دیگر به آن اضافه شد و خوشبختانه یکی از آنها در استان گلستان است. 

 

بیشتر بخوانید: بسیاری ازکشورها علاقمندبه همکاری اقتصادی با ایران هستند رئیس مجلس از بازگشایی سفارت ایرلند در ایران استقبال کرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان ایران مجلس شورای اسلامی هادی حق شناس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیات «طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در خصوص طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی، با کلیات این طرح موافقت کردند.

کد خبر 6079707 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • کلیات «طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی» تصویب شد
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • بازار کار، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های اشتغال در گیلان