Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر کریمی ووشوکار شایسته کردستانی در پایان رقابت های ووشو قهرمانی کشور با غلبه بر تمامی حریفان نشان طلای وزن 80- کیلوگرم بخش ساندا را به گردن انداخت.

مسابقات ووشوی قهرمانی و انتخابی تیم ملی مردان بزرگسالان کشور که در دو بخش ساندا و تالو از روز چهارشنبه به میزبانی البرز آغاز شده بود، عصر روز جمعه 24 آبان ماه با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، 405 ووشوکار در قالب 35 تیم از استان های سراسر کشور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور حضور داشتند و در دو بخش ساندا و تالو به مدت سه روز در شهر هشتگرد استان البرز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

استان کردستان با پنج ووشوکار در این رقابت ها حضور پیدا کرد و موفق شد در وزن 80- کیلوگرم یک نشان با ارزش طلا را کسب کند.

در نتایج انفرادی وزن 80- کیلوگرم بخش ساندا امیرکریمی ورزشکار صاحب عنوان و شایسته کردستانی توانست با شکست تمامی حرفان خود به دیدار فینال راه پیدا کند و در این مرحله نیز با غلبه بر حریف لرستانی نشان زرین طلای این وزن را به خود اختصاص داد.

گفتنی است؛ نفرات برتر مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان جواز حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور را کسب کردند.

تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران، خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا که سال آینده در هند برگزار می شود، آماده خواهد کرد. بیشتر بخوانید: مسابقات قهرمانی جهان اولین اعزام برون‌مرزی من بود/ با شکست حریف چینی مدال طلا برایم شیرین‌تر شد ووشو در کشورهای مختلف پیشرفت چشم‌گیری داشته است/ جای افتخار داشت که چینی‌ها بعد از ایران روی سکو ایستادند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ووشو کردستان ساندا امیر کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران