Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@22:03:20 GMT

ویلموتس سال 2020 به ایران برمی‌گردد!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۹۷۴

ویلموتس سال 2020 به ایران برمی‌گردد!

ترک ایران توسط مارک ویلموتس بعد از دیدار با عراق نگرانی های زیادی را نزد هواداران فوتبال ایجاد کرد. در این خصوص انتقادهای زیادی به سرمربی تیم ملی وارد شده که چرا با  وجود نداشتن بازی تدارکاتی اردوی تیم را در روزهای فیفا ادامه نداده است.

از این رو گفته می شد ویلموتس تا فروردین ماه 1399 که اردوی تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ تشکیل شود، دیگر به ایران برنمی گردد اما حالا ظاهرا فدراسیون فوتبال تمهیداتی را اندیشیده که این مربی بلژیکی در دی ماه به ایران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان فدراسیون فوتبال در صدد هستند برای فیفادی بعدی یک بازی تدارکاتی را برای تیم ملی در نظر بگیرند و از طرفی اردوی تیم ملی تشکیل شود که در این صورت مارک ویلموتس هم باید به ایران برگردد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که این اردو به طور حتم تشکیل خواهد شد و اینطور نیست که تیم ملی تا نوروز 1399 تعطیل باشد.

251 251

کد خبر 1322629

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال سهمیه بندی بنزین بنزین ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس بارش برف باران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

یکی از مسولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی