Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:17:36 GMT

تذکر فدراسیون به ویلموتس بابت مرخصی‌هایش

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۹۷۷

تذکر فدراسیون به ویلموتس بابت مرخصی‌هایش

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد بابت مرخصی‌های مارک ویلموتس به این مربی تذکرات لازم داده می شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، بحث مرخصی های مارک ویلموتس یکی از موضوعاتی است که طی روزهای گذشته به نقل محافل ورزشی تبدیل شده است. در این رابطه انتقادهای زیادی به فدراسیون فوتبال وارد شده که چرا ویلموتس مثل یک کارمند در ایران حاضر می شود و بعد از پایان اردوی تیم ملی سریعا به کشورش برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو ماجرای پروازی بودن ویلموتس مطرح شده که البته فدراسیون فوتبال این موضوع را رد می کند. امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال البته می گوید به ویلموتس تذکراتی داده می شود تا او بندهای قراردادش را رعایت کند. او بیان کرد: «مربی پروازی در هیچ شرایطی مورد تائید فدراسیون نیست. براساس بند‌ها و تبصره‌های قرارداد این موضوع را به ویلموتس تذکر داده ایم و بازهم تذکر می‌دهیم.»


وی افزود: «امکان دارد بند‌هایی از قرارداد رعایت نشده باشد که این موضوع بین فدراسیون و ویلموتس است. بحث سفر‌های سرمربی تیم ملی را به او متذکر می‌شویم. حضور ویلموتس در ایران مورد تاکید فدراسیون و خودش است و بی شک در ادامه روند فعلی تغییر می‌کند. زمان مرخصی، فعالیت و حضور ویلموتس در قرارداد موجود است و آن‌ها را رعایت می‌کنیم.»

فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی) امیر مهدی علوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی امیر مهدی علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد