Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@08:18:02 GMT

دانشگاه رفتن برای همه الزامی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۹۸۶

دانشگاه رفتن برای همه الزامی نیست

خبرگزاری میزان- معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: دانشگاه رفتن برای همه الزامی نیست، ولی مهارت داشتن برای همه الزامی است. ساخت مدارسی که بتوانند مهارتی به دانش آموزان آموزش دهد، اهمیت دارد. تاریخ انتشار: 10:59 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۱۸۴

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم بانوان و خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: شرایط آموزشی کشور در بین کشور‌های منطقه خوب است، ولی باید بیشتر در این زمینه‌ها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتکار افزود: اگر تلاشمان در این حوزه‌ها را افزایش ندهیم، قطعا از بقیه کشور‌ها عقب می‌افتیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: قبل از انقلاب زیر ۴ درصد از دانش آموزان مناطق محروم در مناطق مرزی و روستایی امکان تحصیل داشتند. هم اکنون جمعیت دختران در مناطق روستایی سه تا چهار برابر پسران است و باید به آن‌ها توجه بیشتری شود.

ابتکار افزود: نقش خیرین مدرسه ساز برای برقراری عدالت آموزشی  مهم است.

ابتکار افزود: در موضوع آموزش دسترسی برابر و خدمات برابر باید برای همه فراهم شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: باید در ساخت و معماری مدرسه به هویت ایرانی توجه کرد و در مدرسه ساری باید به هویت ملی توجه شود. خیرین می‌توانند در ساخت مدارس هوشمند نیز اقدامات خوبی انجام دهند. مهارت‌های کار و کارآفرینی نیز مهم است و هر دانش آموز باید در رشته‌ای تحصیل کند که یک مهارت نیز کسب کند.

ابتکار گفت: دانشگاه رفتن برای همه الزامی نیست، ولی مهارت داشتن برای همه الزامی است. ساخت مدارسی که بتوانند مهارتی به دانش آموزان آموزش دهند، مهم است.

بیشتر بخوانید: اقدام رئیس قوه قضائیه؛ گامی بزرگ برای تامین امنیت زنان و خشونت‌زدایی در خانواد


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معصومه ابتکار تحصیلات عالیه تحصیل دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای عضو آیورا