Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:27:48 GMT

نمایشگاه دستاوردهای بسیج در خاش افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۱۰۴

نمایشگاه دستاوردهای بسیج در خاش افتتاح شد

علیرضا هاشمی فر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان دائر است.
وی افزود: هدف مهم از این اقدام به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و خدمات بسیج در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران در این منطقه است.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج خاش ادامه داد: بسیج و سپاه این شهرستان در حوزه‌های خدمت رسانی، محرومیت زدائی، رسانه، حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به خوبی توانسته ظرفیت‌های خود را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نمایشگاه بسیج در آئینه رسانه‌ها از برنامه‌های جانبی بوده که تلاش‌های خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و خبر شهرستان را به نمایش می‌گذارد.
هاشمی‌فر افزود: شاعران شهرستان خاش نیز با اجرای برنامه شعرخوانی ظرفیت‌های این نهاد مقدس و انقلابی را بیان کردند.
وی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و هنری، شعرخوانی و فعالیت‌های رسانه‌ای در تبیین خدمات بسیج و سپاه دارای ارزش بوده که خوشبخاته در حوزه شهرستان خاش فعالان این عرصه توانسته‌اند اهداف متعالی نظام اسلامی را دنبال کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین سیستان و بلوچستان خاش فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار کرد: با توجه به هماهنگی خوبی که با سازمان برنامه و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتیم مقرر شد، برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.

وی افزود: در وزارت فرهنگ سال‌های سال است که برای دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه، یارانه خرید کتاب تخصیص می‌یابد، اما امسال با برنامه‌ریزی انجام شده این طرح را توسعه خواهیم داد و مناطق محروم در این طرح دیده می‌شود و با استفاده از سامانه‌های فروش برخط که در اختیارمان قرار گرفته تحول مهم برای برقراری عدالت فرهنگی صورت گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در خرید برخط این امکان فراهم شده که همزمان با تهران همه نقاط کشور شهرها و روستاها در عرض ۱۰ دقیقه می‌توانند وارد سامانه شوند و کتاب مورد نظر خود را خرید کنند و کتاب‌ها به صورت رایگان درب منزل آنها تحویل شود.

اسماعیلی عنوان کرد: هر شهروند ایرانی در دورترین نقطه در سرخس، چابهار، خرمشهر و جزیره قشم کتابی را خریداری کند کتاب به صورت رایگان درب منزل آن‌ها تحویل داده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 745409

دیگر خبرها

  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان