Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احسان حاج‌صفی هافبک تیم فوتبال تراکتور همچنان وضعیت نامشخصی برای بازگشت به ایران دارد. تاریخ انتشار: 11:10 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۲۰۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، احسان حاج‌صفی که هفته گذشته در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود، همچنان وضعیت نامشخصی برای بازگشت به میادین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن تیم تراکتور که برای درمان مصدومیتش راهی ترکیه شده، در یک کلینیک تحت نظر پزشکان این کشور است؛ فردی که رابطه خوبی با مصطفی دنیزلی دارد و کاپیتان تیم ملی دوران نقاهت را آنجا سپری می‌کند.
در صورتی که حاج‌صفی هفته آینده وضعیت مصدومیتش بهبود پیدا کند، به ایران بازمی‌گردد، اما این احتمال هم وجود دارد که او یک هفته دیگر در ترکیه زیرنظر پزشک معتمد دنیزلی بماند.

بیشتر بخوانید:  شیخ‌لاری: افراد مشکل‌ساز علیه شجاعی هجمه وارد می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور مصطفی دنیزلی احسان حاج صفی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور در اولین روز بعد از جدایی پاکو خمس، شرایط خاصی داشت و تمرینات این تیم با حضور محمد نصرتی و همراهی محمد عسگری به انجام رسید.

نکته مهم اینکه نصرتی پیش از این به دلیل اتفاقات بازی ذوب‌آهن از سمت خود استعفا کرده بود اما موقعیت ویژه تراکتور باعث شد تا او فعلا از کناره‌گیری صرف‌نظر کند.

همچنین محمد عسگری دیگر عضو کادر تراکتور است که در تبریز باقیمانده و در تمرینات به نصرتی یاری می‌رساند.

این در حالی است که داوود فعال هم به عنوان مربی گلرها به تمرینات تراکتور اضافه شده است.

پیش از شروع تمرین بازیکنان تراکتور در یک جلسه با حضور محمد نصرتی و هوشنگ نصیرزاده هم شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • فوری: نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد