Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:امروز تهران بارش برف و باران خواهد داشت که بارش‌ها از غرب آغاز و به سمت شرق حرکت می‌کند، فردا بارش در تهران پراکنده خواهد بود و اوایل شب همراه با وزش باد و کاهش ابر همراه است.

امین حسین نقشینه گفت: تا آخر این هفته بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد که دربرخی استان‌ها و ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود که موجب مه آلودگی محورهای کوهستانی، لغزندگی جاده‌ها، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر می‌شود، بنابراین هموطنان مراقب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز برای استان‌های ساحلی شمال کشور، مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش برف و باران همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی اظهارداشت: شمال غرب و غرب بارش‌های پراکنده برف وباران رخ می‌دهد، در جنوب و جنوب غرب نیز بارش‌ها با رعد و برق و مناطق مستعد با بارش تگرگ همراه خواهد بود. امروز شدت بارش‌ها در فارس و غرب هرمزگان خواهد بود که میزان بارش‌ها بین ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر پیش‌بینی شده است و موجب آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها خواهد شد و احتمال رخداد سیل نیز وجود دارد.

نقشینه ادامه داد: فردا چهارشنبه بارش در نوار غربی کشور پایان خواهد یافت و بارش‌ها در نیمه شرقی، مرکز، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی و شرقی تداوم دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: پنجشنبه شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل شمال، اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی بارش خواهند داشت. جمعه بارش‌ها در سواحل شمالی کشور، اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز شرقی و خراسان شمالی خواهد بود.

وی گفت: از فردا و روز پنجشنبه دمای هوا در شمال شرق و شرق بین ۷ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت، همچنین دریای خزر  و خلیج فارس طی دو روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: همچنین پیش‌بینی کردیم که امروز در مناطقی از استان‌های یزد و اصفهان بارش برف رخ دهد.


 تهران امروز برفی و بارانی


نقشینه افزود: امروز تهران بارش برف و باران خواهد داشت که بارش‌ها از غرب آغاز و به سمت شرق حرکت می‌کند، فردا بارش در تهران پراکنده خواهد بود و اوایل شب همراه با وزش باد و کاهش ابر همراه است. پنجشنبه پایتخت غبار صبحگاهی و جمعه و شنبه غبار محلی خواهد داشت. کمینه دمای امروز در مهرآباد و شمیرانات یک درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز مهرآباد ۷ درجه و شمیرانات ۵ درجه بالای صفر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فریدونشهر ۱۰ درجه زیر صفر، خدابنده ۸ درجه زیر صفر، شهرکرد با دمای ۷ درجه زیر صفر، سنندج و کرمانشاه ۴ درجه زیر صفر و میناب ۳۳ درجه بالاس صفر، بندرعباس ۳۰ درجه بالای صفر و کنارک چابهار ۳۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در کرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای ناپایدار از اواخر وقت امروز (شنبه) تا روز سه‌شنبه جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب رگبار باران همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که طی ساعاتی از روزهای یکشنبه و دوشنبه، در نیمه شمالی و نواحی شرقی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود؛ ممکن است در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جوی استان پیش بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه به طور نسبی کاهش و در ادامه از روز سه شنبه تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6083543

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر
  • پیش‌بینی بارش باران در کرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد