Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@08:50:03 GMT

هزارسال باتو روی میز تدوین

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۲۴۵

هزارسال باتو روی میز تدوین

کارگردان فیلم هزارسال باتو گفت: فیلمبرداری فیلم هزارسال با تو به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار گرفته است.

حسین طبیب‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فیلمبرداری فیلم هزارسال با تو به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به کار در اصفهان ادامه داد: کار در اصفهان نه خیلی سخت و نه خیلی آسان است، در واقع حمایت اسپانسری و تبلیغاتی در اصفهان سخت تر بدست می‌آید، اما حمایت نهادها و مجموعه‌ها بهتر از تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان فیلم هزارسال باتو افزود: کار فرهنگی را باید در کشور خودمان انجام دهیم و با آنکه خانوده‌ام در آلمان زندگی می‌کنند و اصرار به مهاجرت دارند فعلا قصد چنین کاری را ندارم.

طبیب‌زاده با بیان اینکه هزارسال باتو نسبت به چشمهایت تماشاگر پسندتر است، تصریح کرد: تلویزیون، سینما و تئاتر بدون مخاطب معنا ندارد و سعی کردم برخلاف رویه‌ای که در موج فیلمسازی امروزه وجود دارد که یا کمدی مفرط یا اجتماعی مفرط است من میانه آن ها را بسازم.

وی  اضافه کرد: هزارسال با تو به دلیل حضور بازیگران مطرحی که در کنار ما بودند و همچنین همکاری نهادهای مختلف بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

این کارگردان ادامه داد: باغ گلها و شهرک سلامت نهایت همکاری را با داشتند در غیر این صورت توانایی ساخت یک فیلم پرلوکیشن نداشتیم، همان طورکه میدانید فیلم های ایران به سمت آپارتمانی و محدود بودن لوکیشن پیش میرود هزار سال با تو فیلمی پرحادثه، جذاب و عاشقانه ای برای طیف گسترده مردم خواهد بود.

این کارگردان خاطر نشان کرد: این فیلم بخاطر کسب بازیگری خوبی که دارد میتوانیم سینمایی ارائه کنیم، اما من معتقدم که هرچه سریع تر وارد بازار شود و به صورت رسانه خانگی بیرون بیاید اما هنوز تصمیم گیری قطعی صورت نگرفته بعد از شرکت در بخش جمعی جشنواره فجر تصمیم گیری برای چگونگی ارائه به بازار را خواهیم گرفت.

کد خبر 397373

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم نمایش خانگی جشنواره فیلم فجر فیلمبرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رجزخوانی جالب کارگردان فیلم آپاراتچی برای اسرائیل

کارگردان فیلم آپاراتچی در واکنش به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اکران مردمی فیلمش در مشهد، برای اسرائیل رجزخوانی کرد و خط و نشان کشید. 

دیگر خبرها

  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • فیلم| رجزخوانی جالب کارگردان فیلم آپاراتچی برای اسرائیل
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان