Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی ربیعی» امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره آموزشی بین‌المللی مدیریت پروژه‌های اشتغال روستایی درباره قطعی اینترنت در کشور، اظهارداشت: تلاش کردیم مسائل مربوط به مشاغل اینترنتی و بانک‌ها را حل کنیم.

وی افزود:  البته برخی از کارهای دانشجویی و مشاغل دیگر که به نوعی با اینترنت در ارتباط هستند هنوز مشکل دارند و حل نشده و این موضوع برای ما نیز قابل درک است اما همه می‌پذیریم که در این شرایط از این فضا سوء استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه قطعی اینترنت تصمیم شورای عالی امنیت کشور است، گفت: چنانچه اطمینان حاصل شود که آرامش در استان‌ها برقرار است و سوء استفاده‌ای صورت نمی‌گیرد اینترنت وصل می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: نگرانی مردم را درک می‌کنیم اما نگرانی بزرگ‌تر حفظ آرامش در کشور است.

2727

کد خبر 1322651

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی ربیعی اینترنت سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا مارک ویلموتس بارش برف باران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تجمعات اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک از زبان وزیر نیرو‌

وزیر نیرو آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک و رویکرد دولت در قبال حل مشکلات آبی استان سمنان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

علی‌اکبر محرابیان در جریان سفر به استان سمنان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در استان سمنان، شهرستان‌ها شرایط یکسانی ندارند.

وی با بیان اینکه امروز طرح‌های انتقال آب به شهرستان‌های گرمسار و آرادان به بهره‌برداری رسید افزود: برای دو شهرستان شاهرود و سمنان هم‌ دو طرح داریم که امروز در شورای اداری درخصوص آن صحبت شد تا ان‌شاءالله با تصویب و پشتیبانی دولت بتوانیم این طرح‌ها را نیز اجرایی و تنش آبی در این دو شهرستان را نیز برطرف کنیم.

وزیر نیرو دربارع میزان تأمین بودجه احداث سد فینسک نیز بیان داشت: براساس قانون بودجه، اعتبارات سالانه این طرح تغییر می‌کند و هر ساله یک اعتبار خاصی برای آن درنظر گرفته می‌شود.

محرابیان گفت: امیدواریم در سفر امروز نیز بتوانیم هرچه سریعتر عملیات اجرایی خط انتقال آب به شهر را آغاز کنیم.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • وزیر ارتباطات: اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک از زبان وزیر نیرو‌
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 فروردین)
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب