Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@15:40:24 GMT

جهانگیری به دنبال تامین اتوبوس و واگن در تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۲۸۴

جهانگیری به دنبال تامین اتوبوس و واگن در تهران

رویداد۲۴ محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته بنده جلسه‌ای با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور داشتم که البته در این جلسه معاون عمرانی وزیر کشور نیز حضور داشت.

وی افزود: این جلسه، جلسه بسیار خوبی بود و مسائل حمل و نقل شهری تهران عنوان و گفته شد با توجه به افزایش نرخ سوخت، بار این موضوع روی حمل و نقل عمومی شهر تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: پس از پایان این جلسه قرار شد که معاون اول رئیس جمهور، تمهیداتی را برای تامین اتوبوس و همچنین واگن برای شهر تهران انجام دهد.

هاشمی ادامه داد: البته قرار است امروز نیز جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه با حضور معاونت این سازمان و معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال واگن یا اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل و نقل شهرداری اضافه شود یا خیر گفت: در حال حاضر ۱۰ شرکت واگن‌سازی در کشور فعال هستند که امیدواریم تصمیمات خوبی برای تامین واگن برای شهر تهران انجام شود. منبع: مهر خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حمل و نقل عمومی تهران تامین اتوبوس در تهران تامین واگن مترو در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  گفت:با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و جذب سهمیه آرد ویژه نوروز و ماه رمضان، در تأمین آرد مورد نیاز خبازی‌های استان، هیچ مشکلی نداریم.
 جواد اشرفی افزود:  با توجه به مصادف شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، کارگروه آرد و نان استان اقدامات شاخصی از قبیل تخصیص سهمیه آرد ویژه به نانوایی ها، تخصیص آرد به شهرستان‌های هدف گردشگری، تشدید بازرسی‌ها و همچنین ابتکار تخصیص آرد به چادر‌های عشایری نوروزگاه‌ها در مسیر محور‌های مواصلاتی و پر تردد را در دستور کار قرار داده است.
به گفته وی؛ سهمیه آرد ویژه شهرستان‌ها هم براساس سرانه جمعیتی و میزان مسافرپذیری توزیع شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به افزایش میزان مراجعات به نانوایی‌ها در این ایام، گفت:  شرکت غله و خدمات بازرگانی باید بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها و جلوگیری از هرگونه تخلف در این حوزه نظارت لازم و مستمر داشته باشد.
اشرفی همچنین  بر ضرورت تأمین و عرضه مناسب و پایدار نان و جلوگیری از ازدحام و ایجاد صف‌های غیرمتعارف در نانوایی‌ها تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی