Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اعتقاد دارد که در بازی با شهر خودرو مستحق کسب سه امتیاز بودند. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

عبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیمش برابر شهر خودرو در مشهد گفت: در این بازی با آگاهی کامل از نقاط ضعف و قوت حریف به میدان آمدیم و فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اکثر لحظات بازی صاحب توپ و میدان بودیم اما روی یک ضد حمله گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. در این بازی فرصت‌های خیلی خوبی را در عین ناباوری از دست دادیم و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. مقابل شهر خودرو، چیزی جز برد حق ما نبود ولی متاسفانه به حقمان نرسیدیم و این شکست خیلی تلخ و ناراحت‌کننده بود.

مدافع گل گهر در ارتباط با اینکه بعد از آمدن مجید جلالی هم مشکل نتیجه نگرفتن این تیم حل نشده، عنوان کرد: بعد از آمدن آقا مجید از لحاظ فنی پیشرفت کردیم و فوتبال گل‌گهر نظم و شکل بهتری پیدا کرده است. باور کنید اگر این بازی را می‌بردیم شرایط به صورت کامل تغییر می‌کرد، واقعا حیف شد که سه امتیاز این بازی را نگرفتیم. اگر یک برد بیاوریم همه چیز تغییر خواهد کرد. 

حسینی که در این دیدار برابر تیم سابقش قرار گرفت، تصریح کرد: از هواداران شهر خودرو که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. برای این تیم در فصل جاری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شهر خودرو در آسیا نماینده موفقی برای ایران باشد.

مدافع گل‌گهر در ارتباط با دیدار مقابل ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: همه بازی‌های لیگ برتر سختی‌های خاص خودش را دارد. ما میزبان هستیم و باید در این بازی سه امتیاز را بگیریم. در این بازی محکوم به برد هستیم و امیدوارم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

جلالی: فقط رحمتی می‌توانست ما را از پیروزی مقابل شهر خودرو محروم کند/ برای ادامه لیگ باید به داشته‌های‌مان نگاه کنیم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم شهر خودرو تیم فوتبال گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس