Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی در حاشیه مراسم دوره بین المللی آموزشی اشتغال روستایی و کاهش فقر که امروز سه شنبه ۲۸ آبان با حضور ۱۵ کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره قطعی اینترنت و زمان وصل شدن آن گفت: تلاش کردیم مسائل مربوط به مشاغل اینترنتی و بانک ها را حل کنیم.

وی افزود: البته برخی از کارهای دانشجویی و مشاغل دیگر که به نوعی با اینترنت در ارتباط هستند، هنوز مشکلاتی دارند و هنوز حل نشده است و این موضوع برای ما قابل درک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی تصریح کرد: اما همه ما می پذیریم که در این شرایط برخی از این فضا سوء استفاده می کنند. قطعی اینترنت تصمیم شورای عالی امنیت ملی کشور است و چنانچه اطمینان حاصل شود که آرامش در استان ها برقرار است و سوء استفاده ای صورت نمی گیرد، اینترنت وصل خواهد شد.

سخنگوی دولت تأکید کرد: نگرانی مردم را درک می کنیم اما نگرانی بزرگتر حفظ آرامش در کشور است.

کد خبر 4775853 محمد جندقی

منبع: مهر

کلیدواژه: علي ربيعي بانک ها اینترنت قیمت بنزین بنزین بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی زلزله وزارت صنعت معدن و تجارت برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن تورم بورس سازمان برنامه و بودجه قیمت یورو وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای بهاری در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی گفت: آسمان مازندران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی با وزش باد خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت:هوای مازندران روز شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما- در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد در ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • گرمای بهاری در مازندران
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور