Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروزه کارآفرینی به منزله ایجاد فضای کسب و کار مناسب، خلق ایده‌های جدید، نوآوری در کسب و کار‌ها و اشتغال پایدار با توجه به نیاز روز بازار است.

او افزود: اگر به دنبال بهبود وضعیت اشتغال هستیم باید توجه ویژه‌ای به بحث کارآفرینی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاضلی اضافه کرد: خلاقیت و نوآوری، تشخیص فرصت، پذیرش ریسک و تکمیل زنجیره ارزش را از جنبه‌های کارآفرینی برشمرد.

او با بیان اینکه با رشد علم و تکنولوژی، کسب و کار‌ها به سمت استارتاپ‌ها و نوآوری‌های جدید پیش می‌رود ادامه داد: امید است کارآفرینی روز به روز ارتقا یابد و به جایگاه خود در کشور و در بازار کار و سرمایه برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید فضایی ایجاد شود تا نیرو‌های جدید و جوانان با دانش‌های اندوخته دانشگاهی در فضای مناسب به منظور خلق ایده‌های جدید در عرصه کارآفرینی حضور پیدا کرده و زمینه فعالیت را برای خود و دیگران فراهم کنند.

فاضلی اضافه کرد: ۲۰ دستگاه، دانشگاه، مؤسسات بخش خصوصی و ارگان‌های مختلف به این کانون پیوسته‌اند و امسال به مناسبت هفته کارآفرینی ۲۰ عنوان برنامه در استان از سوی این کانون برگزار می‌شود.

او، نواخته شدن زنگ کارآفرینی در یکی از مدارس شهرکرد، برگزاری نمایشگاه عکس کارآفرینان و محصولات آن‌ها، همایش آشنایی با بورس و بازدید از سه کارگاه کارآفرینی استان را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

فاضلی ادامه داد: امسال برای انتخاب کارآفرینان برتر ۳۸ نفر از کارآفرینان استان در سامانه ثبت‌نام کردند که در نهایت شش نفر به عنوان کارآفرین برتر استانی انتخاب می‌شوند.

او با اشاره به اینکه باید فرهنگ ما از اشتغال تغییر کند و فرهنگ کارآفرینی ترویج داده شود گفت: برای حمایت از کارآفرینان دو طرح حمایتی کارورزی و یارانه دستمزد از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجرا شدن است.

از ۲۶ آبان تا ۳ آذر به عنوان هفته جهانی کارآفرینی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

اجرای دو طرح حمایتی کارورزی و یارانه دستمزد برای حمایت از کارآفرینان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است

جعفر یازرلو  سخنگوی  سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  از بامداد امروز در راستای افزایش ایمنی پرواز ها برخی از پروازهای داخلی و خارجی  ابطال و یا با تاخیر روبرو شدند که در این زمینه از تمامی مسافران  عذرخواهی می کنم،  گفت: از ساعت ۷ صبح  با توجه به نوتامی که صادر شد محدودیت های پروازی برداشته شد و تمامی پروازهای داخلی و خارجی برقرار شد.

وی افزود: از صبح امروز  شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی شده هستند.

او اظهار کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر تمامی پروازها برقرار است و مشکلی از  لحاظ پروازهای داخلی و خارجی  وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تغییر کاربری زمین ۵۰ هکتاری در ساوجبلاغ
  • مسؤولان مانع اصلی رشد تولید / چوب لای چرخ کارآفرینان نگذاریم
  • ضرورت بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید
  • درباره خانم کارآفرینی که نشان داد خواستن، توانستن است/ من از صفر شروع کردم
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد