Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اطلاعی درباره زمان رفع محدودیت اینترنت ندارم و در این زمینه باید از شورای امنیت کشور (شاک) سوال کنید.
«محمد جواد آذری جهرمی» روز سه شنبه در حاشیه سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک در سالن اجلاس سران در پاسخ به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رفع محدودیت اینترنت بر عهده شورای امنیت کشور است و آنها باید در این زمینه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی درباره میزان خسارت وارده به فعالان کسب و کارهای نوپا در پی قطع و محدودیت اینترنت اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: به زودی بررسی‌های لازم انجام شده و درباره آمار و اطلاعات، اطلاع‌رسانی خواهد شد. برچسب ها: محمد جواد آذری جهرمی ، اینترنت

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد جواد آذری جهرمی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌اطلاعی کمیته انضباطی از جرایم میلیاردی

به گزارش "ورزش سه"، جریمه دو تا چهار میلیاردی برای مصاحبه علیه نهادهای اداره‌کننده فوتبال، داوران و البته باشگاه‌های رقیب و ممنوعیت بیانیه‌نویسی، از جمله اخبار جالب فوتبال ایران در روز گذشته بود.

ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی، در خصوص این جرایم می‌گوید: سازمان لیگ دیروز این را صادر کرده و من هم در سایت سازمان لیگ دیدم و هنوز به ما ابلاغ نشده و احتمالا فردا پس فردا ابلاغ خواهد شد تا اجرایی شود.

او همچنین با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به نحوه کارشناسی و عددگذاری جرایم، اظهار داشت: من در جریان نحوه تصویب نیستم و هنوز رسما به ما ابلاغ نشده است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • بی‌اطلاعی کمیته انضباطی از جرایم میلیاردی
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت