Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه روز گذشته (دوشنبه) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به صورت تلفنی گفتگو کرد.

ظریف ضمن محکوم کردن تجاوزگری اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به ویژه در نوار غزه، موفقیت در تحمیل آتش‌بس به رژیم صهیونیستی را به مردم و مقاومت فلسطین تبریک گفت.

کد خبر 4775791.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد ظریف حماس اسماعیل هنیه مجلس شورای اسلامی حسن روحانی قیمت بنزین محمدجواد ظریف ایران علی لاریجانی شورای نگهبان هیئت دولت محمد جواد ظریف ستاد کل نیروهای مسلح اسحاق جهانگیری قوه قضائیه وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» شکست ترمیم ناپذیری بر اشغالگران قدس تحمیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، متن این پیام به شرح ذیل است:

ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران اسلامی؛

غلبه حق بر باطل و پیروزی نور بر ظلمت وعده راستین خداوند است ؛ «عملیات وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی بود که آرامش و اطمینان را نصیب ایران و ایرانی کرد و هراس، وحشت و خفت را سهم رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث و جنایتکار این موجود پلید و شر مطلق قرار داد.

خدای بزرگ را شاکریم که خون‌های پاک شهیدان عالیقدرمان در جنایت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با عملیات تنبیهی رزمندگان غیور و حماسه ساز سپاه اسلام ثمر داد و با فروپاشی هیمنه پوشالی و بازدارندگی تزیینی و تارعنکبوتی ارتش صهیونیستی، شکستی تاریخی و راهبردی برای اشغالگران ثبت و یوم الله دیگری در تاریخ میهن عزیزمان رقم خورد.

این عملیات تاریخی و شگفت آور که در پاسخ به مطالبه ملی و با هماهنگی همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم افزایی و همراهی سایر «نیروهای مسلح» انجام پذیرفت و پرده‌ای از اعمال و نمایش قدرت «ایران قوی» را پیش روی جهانیان گشود، مرهون تدبیر حکیمانه رهبری مقتدر و شجاع انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای در هدایت و قدرت افزایی روز افزون دفاعی و نظامی کشور مقابل گستاخی و زیاده خواهی‌های قدرت‌های استکباری و «وعده صادق» معظم له در خطبه های نماز عید سعید فطر برای تنبیه جنایت و تجاوز دشمن صهیونیستی بود و در اوج اقتدار و عظمت توانست فضای جعلی و اغراق آمیز قدرت نظامی رژیم کودک کش را منهدم و بعد از «عملیات طوفان‌الاقصی»، شکست ترمیم ناپذیر دیگری بر اشغالگران قدس شریف تحمیل کند.

دستاوردهای راهبردی این عملیات موفق که وحدت مثال زدنی آحاد مردم، شخصیت‌ها، نهادها، رسانه ها ،احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی و دارای مرجعیت در تصویری دل انگیز و میدانی شکوهمند و شوق آور ، بر پیشانی آن می‌درخشد ، سرمایه ارزشمند نظام ولایی و مردمی جمهوری اسلامی ایران برای تداوم آرمان‌ها و نقش آفرینی در نظم نوین منطقه‌ای را تقویت و پشتوانه قدرتمندی برای فرزندان ایران عزیز در «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام و حفاظت از امنیت و پاسخ به نیازهای کشور و خدمت صادقانه ، مجاهدانه و فزون‌تر به ملت شریف و شایسته به ارمغان آورد.

این پیروزی غرور آفرین ماندگار و معنادار که تحت الطاف خداوندی و عنایات حضرت ولی عصر ( عج) حاصل شد را به محضر مبارک «امام» و «امت» تبریک گفته و از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های باشکوه شما مردم فهیم و قدرشناس از «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای تنبیه دشمن صهیونیستی در این روزهای جاودانه تاریخی ، متواضعانه قدردانی و سپاسگزاری کرده‌ و قاطعانه اعلام می‌کنیم:

«مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته است ، خدشه‌ای وارد سازند .»

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

         سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

           یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی
  • عملیات «وعده صادق» شکست ترمیم ناپذیری بر اشغالگران قدس تحمیل کرد
  • سپاه پاسداران: عملیات «وعده صادق» شکست ترمیم ناپذیری بر اشغالگران قدس تحمیل کرد
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگ اشتباهات خود فرو رفته است
  • واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • کارشناسی‌ سیاسی: رژیم صهیونیستی درحال دست و پا زدن است
  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • هماهنگی میدان و دیپلماسی از عوامل مهم موفقیت عملیات وعده صادق بود
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت