Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@07:01:50 GMT

نظارت مديران ستادي بر شيوه فعاليت برف روبي

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۶۲۷

نظارت مديران ستادي بر شيوه فعاليت برف روبي

خبرگزاری آریا- مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش مناطق 22گانه همزمان با احتمال بارش باران و برف خبر داد و گفت: پاکسازی معابر کم عرض به منظور ایجاد دسترسی به شریان های اصلی در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، اصغر عطایی با اشاره به اینکه بارش ها در پایتخت از 3 بامداد امروز آغاز شد، اظهار کرد: بارش برف از بامداد امروز در منطقه یک و قسمت های شمالی مناطق 2،3 و 5 آغاز شد و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی تمامی مناطق شهرداری تهران در آماده باش به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه از شب گذشته کار محلول و نمک پاشی معابر و محورهای پایتخت آغاز شد، اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به اقدامات انجام شده مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد و معابر باز هستند.
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه بنا به اعلام سازمان هواشناسی بارش برف تا روز سه شنبه ادامه دارد، تصریح کرد: از شب گذشته مدیران ستادی به منظور نظارت بر نحوه فعالیت نیروهای خدمات شهری در مناطق برف گیر حاضر شدند و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، عطایی با اشاره به پاکسازی معابر کم عرض از برف عنوان کرد: بیشترین میزان برف گرفتگی در معابر کم عرض منطقه یک اتفاق افتاده بود که هم اکنون پاکسازی این معابر در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظارت شیوه فعالیت برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در این مدت گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر و بارش باران گاهی به صورت رگبار می‌شود.

وی با اشاره به احتمال برخورد آذرخش، اظهار کرد: برای پیشگیری از برخورد آذرخش، مردم در روزهای بارانی از رفتن به ارتفاعات و قرار گرفتن در زیر درختان در فضای باز خودداری کنند.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شدت بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد بنابراین مردم از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

امیدفر، ادامه داد: از روز سه شنبه جوی پایدار در استان حاکم می‌شود.

کد خبر 6077398

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • آسفالت بیش از ۱۶ هزار مترمربع معابر در شیراز
  • آسفالت بیش از ۱۶۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و چهارم در شیراز
  • فعالیت ۲۸ سامانه نظارت هوشمند ترافیکی در شهر قم
  • هشدار جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در آذربایجان شرقی
  • فیلم | باران بهاری و آب‌گرفتگی معابر بجنورد
  • رتبه اول منطقه ۸ تهران در تحقق درآمد نقد مناطق ۲۲ گانه
  • جذب سرمایه‌گذاران در اولویت فعالیت مدیران بوشهر قرار گیرد
  • بارش‌های بهاری در خراسان رضوی خسارت برجا گذاشت