Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:57:12 GMT

۶۶۰ نمایشگاه کتاب در مدارس قزوین برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۶۳۹

۶۶۰ نمایشگاه کتاب در مدارس قزوین برپا شد

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در حاشیه برپایی یکی از این نمایشگاه ها به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با بیست و دومین طرح ملی نمایشگاه های کتاب دانش آموزی، ۳۵ هزار جلد کتاب با ۲میلیایدر و ۷۰۰۰ میلیون ریال اعتبار در مدارس اتان قزوین توزیع می شود.

وی اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پروش توجه ویژه به موضوع کتاب و کتابخوانی شده و در این راستا تلاش زیادی برای تجهیز کتابخانه های مدارس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین همچنین اظهار داشت: در حاال حاضر ۲۴۰۰ مدرسه استان دارای کتابخانه هستند و همچنین ۳۵۰۰ کتابخانه کلاسی نیز در این مدارس دایر هستند.

وی همچنین گفت: ۵۷۰ کتابخانه مستقل نیز در سطح مدارس استان قزوین فعالیت می کنند که تلاش داریم آمار آنها را افزایش دهیم.

استان قزوین دارای ۲۳۰۰ مدرسه و  ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

برچسب‌ها استان قزوین آموزش و پرورش کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین آموزش و پرورش کتاب استان قزوین آموزش و پرورش کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود