Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:36:10 GMT

برخی از مدارس آبیک در نوبت بعداز ظهر تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۶۴۹

برخی از مدارس آبیک در نوبت بعداز ظهر تعطیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله مومنی  در این باره اظهار کرد: تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهرستان آبیک در نوبت بعداز ظهر امروز بیست و هشتم آبان تعطیل است.

وی افزود: سایر مدارس این شهرستان و همچنین مناطق مختلف استان دایر است.

مدارس شهرستان آبیک عصر دیروز و صبح امروز هم به علت بارش برف و سردی هوا تعطیل اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4775880

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مومنی اداره کل آموزش و پرورش قزوین تعطیلی مدارس بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست از پی اس جی به بازیکنانش گفته بود بدون تعطیلی و استراحت برای بازی با رئال آماده خواهند شد ولی پس از تمرین ریکاوری دیروز و مشاهده شرایط روحی بازیکنان، در نهایت تصمیم گرفت تمرین امروز را تعطیل کند.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، امروز فقط پدری و سرخی روبرتو در تمرین بودند و گاوی نیز انفرادی کار کرد. 

باخت به پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان در کنار مصاحبه انتقادی گوندوگان علیه آرائوخو باعث شده تا اوضاع رختکن بارسا در آستانه ال کلاسیکو مساعد نباشد. ژاوی بهترین تصمیم را در تعطیلی تمرین گرفت و به بازیکنان گفت جمعه اولین تمرین جدی برای بازی با رئال را انجام خواهند داد. این آخرین فرصت بارسا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی لالیگاست. فاصله با کهکشانی ها در فاصله هفت بازی تا پایان فصل هشت امتیاز است.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ بعداز برد سخت استقلال بر شمس‌آذر
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • اخبار کوتاه استان مرکزی
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • امروز و فردا، ثبت نام جامانده‌های مرحله دوم آزمون سراسری
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند