Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@06:27:01 GMT

سفیر جدید یمن استورنامه خود را تقدیم روحانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۶۵۲

سفیر جدید یمن استورنامه خود را تقدیم روحانی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «ابراهیم محمد الدیلمی» سفیر جدیدجمهوری یمن در تهران امروز(سه شنبه) با حضور در نهاد ریاست جمهوری استوارنامه خود را تقدیم حسن روحانی رئیس جمهور کرد.

کد خبر 4775874.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی یمن مجلس شورای اسلامی حسن روحانی قیمت بنزین محمدجواد ظریف ایران علی لاریجانی شورای نگهبان هیئت دولت محمد جواد ظریف ستاد کل نیروهای مسلح اسحاق جهانگیری قوه قضائیه وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد

  عصر ایران- با موضع صریح سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین  در حمایت از پاسخ موشکی - پهپادی ایران به اسراییل انتظار افکار عمومی و رسانه ها برای واکنش محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پیشین دیگر بالا گرفت تا جایی که روزنامه  هم‌میهن در خبر خود واکنش خاتمی را با سکوت احمدی‌نژاد مقایسه و در تحلیل و سرمقاله رفتار خاتمی را از منتقدان حسن روحانی اصول‌گرایانه تر و اخلاقی‌تر دانسته چرا که اصول‌گرایان منتقد روحانی بی‌توجه به رفتار ترامپ به روحانی می‌تاختند و به نوشته روزنامه حرفه‌ای اصلاح طلب خاتمی  اصول‌گرایی اصیل را به نمایش گذاشته است.

    امروز اما خبر آمده که محمود احمدی‌نژاد گفته «هر کشوری به سایر کشورها غیر قانونی حمله کند باید پاسخ آن را دریافت کند و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.»
 
  هر چند در نگاه اول سخن او در حمایت است اما جمله او در ادبیات اصول‌گرایی و در قالب شعار «اسراییل باید محو شود» نمی‌گنجد زیرا از واژه «کشور» استفاده کرده و قضیه را به حملات دو کشور تقلیل داده در حالی که همه به یاد دارند در موضع رییس جمهور چگونه از محو اسراییل سخن می‌گفت و چه دردسرهای زیادی برای ایران ایجاد کرده بود.

  در سخنان احمدی‌نژاد و دست‌کم در جملاتی که انتشار یافته ستایش سپاه هم دیده نمی‌شود و کم مانده مثل وزیر خارجه برتیانیا بگوید «دفاع حق هر کشور است ولی ایران قدری زیاده‌روی کرده است.»

  البته مشخص نیست که احمدی نژاد حسب عادت و و بی‌توجه به نکته ایدیولوژیک اصول‌گرایی از لفظ «کشور» استفاده کرده یا به عمد خواسته لحن او سرد و غیر رسمی و از موضع اپوزسیون باشد.

  ناظران مستقل البته حساسیت خاصی به این موضوع ندارند کما این‌که از ایده دو کشوری یا دو دولتی در این سرزمین حمایت می‌کنند اما چون احمدی‌نژاد تحت تاثیر افرادی چون محمد علی رامین و نادر طالب زاده لحن دیگری داشت و هزینه تراشید این موضوع جلب توجه می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • (ویدیو) پاسخ صریح واعظی به یک ادعا درباره ملاقات‌های روحانی با وزرا و معاونانش
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم
  • تقدیم زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت
  • تقدیم زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • هدیه ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد