Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو شکست متوالی تیم‌ملی دوباره نام کارلوس کی‌روش را سر زبان‌ها انداخت. تعدادی از سلبریتی‌ها تصویر او را منتشر کردند و از دلتنگی‌شان برای کارلوس نوشتند. فوتبالی‌ها هم بیکار نبودند و به صف حامیان کارلوس پیوستند تا این‌گونه از ویلموتس انتقاد کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، کی‌روش با وجود آنکه فرسنگ‌ها از ایران دور است و تیم‌ملی کلمبیا را برای حضور در کوپا آمریکا آماده می‌کند، از طریق فضای مجازی کم و بیش در جریان جوی که در کشور وجود دارد، قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان نزدیک کارلوس تصاویری را برای او ارسال کرده‌اند. دیروز یک رسانه ایرانی تلاش کرد گفت‌وگویی در این باره با کارلوس داشته باشد. وقتی برای کی‌روش نوشته شد که بعد از بازی با عراق چهره‌های معروف تصاویرش را منتشر کردند و خیلی از هواداران نوشتند جای او در تیم‌ملی خالی است، کارلوس این پیام را برای رسانه ایرانی فرستاد: «از شما بسیار تشکر می‌کنم به خاطر پیامی که به من دادید. ممنون. برای تان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.» این پیام کارلوس به کسانی بود که نامش را این روز‌ها صدا می‌زنند و فدراسیون را شماتت می‌کنند چرا اجازه داد او برود. البته وضعیت کی‌روش هم در کلمبیا خوب نیست و خودش در آنجا با مشکلاتی روبه‌روست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت کی روش تابناک ورزشی ویلموتس عراق واکنش پیام کی روش قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاس رم دیشبه (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری‌آ ایتالیا میزبان بولونیا بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این بازی پس از مدت‌ها برای تیمش به زمین رفت و موفق به زدن گل شد تا تعداد گل‌هایش برای جالوروسی به عدد 3 برسد.

آزمون پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عالی بازی کردیم، نتیجه چیزی نبود که می‌خواستیم ولی ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. زنده‌باد رم!»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898488

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم