Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک در سالن اجلاس سران اظهار داشت: رفع محدودیت اینترنت بر عهده شورای امنیت کشور است و آنها باید در این زمینه اقدام کنند.

وی درباره میزان خسارت وارده به فعالان کسب و کارهای نوپا در پی قطع و محدودیت اینترنت اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: به زودی بررسی‌های لازم انجام شده و درباره آمار و اطلاعات، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1322595

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اینترنت کاربران اینترنت سرعت اینترنت کسب و کار اینترنتی دامنه اینترنتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمدجواد آذری جهرمی سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا مارک ویلموتس بارش برف باران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بخش ۷۰۲ قانون FISA که اکنون برای ۲ سال دیگر نیز اجرا می شود، جمع آوری اطلاعات اهداف خارجی بدون نیاز به مجوز را مجاز می کند.

هرچند محور تمرکز این بخش از قانون ارتباطات افراد مورد هدف در خارج از آمریکاست اما شامل هرگونه تبادلی با افراد داخل کشور نیز می شود، به عبارت دیگر سوابق شهروندان آمریکایی نیز ممکن است طی این فرایند جمع آوری شود.

قرار بود این بخش از قانون روز جمعه منقضی شود اما اکنون با تصویب سنا و امضای بایدن تا آوریل ۲۰۲۵ میلادی تمدید شده است. البته مدت زمان تمدید اجرای بخش ۷۰۲ قانون کوتاه تر شده و به جای ۵ سال به ۲ سال کاهش یافته است.

نخستین بار بخش ۷۰۲ این قانون درسال ۲۰۰۸ میلادی تصویب شد و از آن زمان تاکنون ۲ بار تمدید شده است. به این ترتیب آژانس های اطلاعاتی آمریکا اجازه می یابند بدون مجوز از داده های در اختیار تهیه کنندگان سرویس اینترنت و موبایل استفاده کنند تا ارتباطات اهداف خارجی را تحت نظر داشته باشند. هرچند هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا به دلیل احتمال نقض حریم خصوصی کاربران آمریکاییی با آن مخالف هستند.

کد خبر 6085253

دیگر خبرها

  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم