Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:50:57 GMT

مصدومیت ستاره استقلال در تمرین تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۷۰۸

مصدومیت ستاره استقلال در تمرین تیم ملی

مهاجم جوان تیم استقلال در تمرین روز گذشته امیدها دچار مصدومیت شدند.

به گزارش "ورزش‌سه"، اعضای تیم ملی امید ایران که اردوی تدارکاتی خود را در قطر برگزار کرده اند، روز گذشته نیز در یکی از زمین های چمن مجموعه اسپایر دوحه تمرین خود را انجام دادند.


در این تمرین رضا جبیره به دلیل مصدومیت حضور نداشت اما اتفاق نگران کننده آسیب دیدگی یکی دیگر از بازیکنان اسمی تیم امید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی قائدی ستاره تکنیکی استقلال که همراه تیم امید به دوحه رفته،در جریان تمرین دیروز دچار مصدومیت شد و تمرین را ترک کرد.


درباره میزان مصدومیت قائدی هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست و پزشکان تیم ملی امید نیز اظهارنظری نکرده اند اما احتمال دارد او در بازی دوستانه با امید قطر حضور نداشته باشد.


بی تردید مصدومیت قائدی باعث نگرانی استقلالی ها نیز خواهد شد و باید دید آیا این آسیب دیدگی به قدری جدی هست که به بازی آینده استقلال هم نرسد یا خیر.


گفتنی است؛ تیم امید پنجشنبه شب در قطر به مصاف تیم المپیک این کشور خواهد رفت.

استقلال تهران مهدی قائدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف بازی رفت دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی که با جذابیت زیادی همراه بود و با نتیجه ۳-۳ خاتمه یافت، در بازی برگشت بازیکنان هجومی دو تیم شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشتند.

در خط حمله رئال مانند دیدار گذشته، رودریگو، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام حضور داشتند. با اینکه رودریگو در ابتدای بازی موفق به گلزنی شد، اما در ادامه با توجه به سبک دفاعی تیم کارلو آنچلوتی، خط حمله رئال موقعیت‌های چندانی را به‌دست نیاورد.

علاوه‌بر این، وینیسیوس جونیور به خوبی توسط کایل واکر مهار شده بود و مدافع منچستر سیتی که به دلیل مصدومیت در بازی رفت حضور نداشت، در این دیدار مانع بزرگی برای ستاره برزیلی رئال بود.

شب وینیسیوس در وقت اضافه اول بدتر هم شد. در دقیقه ۱۰۲ او پس از جدال با واکر بر سر توپ دچار مصدومیت شد و نتوانست از جایش بلند شود. با توجه به خستگی او و وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، کارلو آنچلوتی ترجیح داد او را از زمین خارج کند و لوکاس واسکز را به جایش به‌ زمین بفرستد.

دیگر خبرها

  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)