Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@06:26:12 GMT

کشف هزاران جلد کتاب ممنوعه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۷۱۷

کشف هزاران جلد کتاب ممنوعه در تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مدتی قبل مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از طریق منابع خبری از فعالیت دو نفر در توزیع و انتشار کتاب‌های غیرمجاز و ممنوعه باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان تحقیقات انجام‌شده مشخص شد گزارش دریافتی صحت دارد و این دو متهم اقدام به نگهداری از این کتاب‌ها در انباری واقع در جنوب‌غرب تهران کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این افراد قصد دارند این کتاب‌ها را به شکل گسترده در سراسر شهر توزیع کنند و به فروش برسانند که در همین راستا با هماهنگی مقام قضایی، مجوز حضور در محل و دستگیری این افراد صادر شد و مأموران با حضور در محل دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند؛ همچنین در بازرسی از محل دستگیری این افراد نیز حدود ۲ هزار جلد کتاب غیرمجاز و ممنوعه کشف و ضبط شد.

دو متهم تحت بازجویی قرار گرفتند که ضمن پذیرش جرم خود، آدرس انباری دیگر را دادند و اعلام کردند کتاب‌های بیشتر را آن‌جا انبار کرده‌اند که در همین راستا مأموران به محل انبار دوم اعزام شدند و در بازرسی از آن‌جا بیش از ۴۵ هزار جلد کتاب ممنوعه و غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد که متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 464083 برچسب‌ها پلیس امنیت حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6079625

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت