Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@09:37:44 GMT

کنفرانس مطبوعاتی اپل در اخرین روزهای سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۷۴۴

کنفرانس مطبوعاتی اپل در اخرین روزهای سال ۲۰۱۹

به گزارش صدای ایران ، اپل اخیرا اعلام کرد که یک کنفرانس مطبوعاتی در ساعت چهار بعد از ظهر دوم دسامبر (۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران) در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد.
این کنفرانس بر تکریم برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه کاربران در سال ۲۰۱۹ متمرکز خواهد بود.
اپل به طور معمول چند بار در سال کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند اما این بار بنابر گزارش‌ها این یک کنفرانس مطبوعاتی معمولی نیست و می‌توان آن را نوعی مراسم اهدای جوایز نیز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شرکت چندی پیش در ماه اکتبر نیز کنفرانسی برگزار کرد و طی آن از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در ماه‌های گذشته شرکت اپل علاوه بر رونمایی از  سری جدید اپل واچ‌ و آیپد از نسل جدید گوشی‌های آیفون خود نیز رونمایی کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران نیویورک اپل واچ اپل تکنولوژی گوشی گوشی هوشمند گوشی موبایل گوشی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال زنان بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا شامگاه شنبه در دیداری خانگی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

این دیدار اما از دو جهت برای طرفداران این تیم حائز اهمیت بود. نخست آنکه تیم زنان بارسلونا از سال ۱۳۹۷(۲۰۱۹) در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده بود. این تیم در ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن ۱۳۹۷) در دیدار برابر اسپورتینگ هوئلوا در لالیگا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود و پس از آن در ۱۲۳ دیدار خانگی و به مدت پنج سال هرگز طعم شکست را نچشیده بود.

ضمن اینکه این تیم از آوریل ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۹) در تمام دیدارهایی که به میدان رفته است موفق به گلزنی شده بود و برای نخستین بار در دیدار با چلسی و پس از حدود ۱۹۰ بازی نتوانست در یکی دیدار گلزنی کند.

این تیم اسپانیایی در این فصل ۱۶۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

بارسلونا در فصل گذشته موفق شد رکوردی خارق العاده از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ۴۴ بازی، ۴۲ برد و ۲ تساوی بدست بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • دانشگاه فنی و حرفه ای اولین کنفرانس ملی مهارت را برگزار می‌کند
  • انتشار فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر