Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:28:48 GMT

سرمربی عراق: ایران نه، بحرین رقیب ما است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۷۶۶

سرمربی عراق: ایران نه، بحرین رقیب ما است

سرمربی اسلوونیایی عراق در ادعایی عجیب مدعی شد رقیب اصلی آنها در صعود از گروه مقدماتی ایران نه بلکه از ابتدا هم بحرین بود.

به گزارش مشرق، سرکو کاتانچ در دومین باری که به عنوان سرمربی عراق مقابل ایران قرار گرفت موفق شد روند شکست ناپذیری این تیم برابر رقیب سنتی را ادامه داده با برد برابر شاگردان ویلموتس صدر جدول گروه C مقدماتی جام جهانی 2020 قطر را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی اسلوونیایی بعد از این برد عصر دیروز در نشست خبری قبل از بازی با بحرین ادعای جالبی را مطرح کرد که سرو صدای زیادی به راه انداخت.

بیشتر بخوانید:

کاتانچ هم راه ویلموتس را در پیش گرفت

کاتانچ در این نشست گفت:« ما از اول هم می دانستیم که رقیب مان در راه صعود ایران نیست بلکه باید با بحرین بجنگیم به همین خاطر امروز با شناخت کامل از این تیم به مصاف آنها می رویم تا ماموریت مان را به درستی انجام بدهیم. در بازی رفت مساوی کردیم و حالا با برد در بازی برگشت طبق برنامه می توانیم پیش برویم».

سرمربی عراق در ادامه افزود:« برد خیلی خوبی مقابل ایران به دست آوردیم اما این بازی و اتفاقاتش دیگر به تاریخ پیوست و باید با فراموش کردن آن برای بازی با بحرین آماده شویم. اگر بخواهیم با خاطرات خوش بازی با ایران وارد زمین شویم قطعا به مشکل خواهیم خورد و این همان نکته ای است که بارها به بازیکنان گوشزد کردم».

کاتانچ در پایان گفت:« غرور ناشی از برد برابر ایران می تواند بدترین سم برای تیم باشد. اگر بخواهیم مغرور شویم و امروز در زمین مقابل بحرین قرار بگیریم قطعا خودکشی انجام دادیم چون با این وضعیت به هیچ کدام از خواسته های خود نمی رسیم».

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال سرمربی تیم ملی ایران تیم ملی عراق تیم ملی بحرین کاتانچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر

تیمِ نکونام در خانه برنده شد و رکوردی را رقم زد که فقط و تنها فقط مختص استقلال است: بردن همه تیمهایی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند.

* استقلال و 43 رقیب بازنده

تا به حال 44 تیم سابقه حضور در تاریخ لیگ برتر را دارند. این تعداد، بدون تفکیک بین پاس تهران و همدان، پیکان تهران و قزوین، صباباتری و صبای قم و انتقال‌های اینچنینی است. و استقلال برابر هر 43 تیم دیگر، حداقل یک بار برنده شده است. تا پیش از بازی این هفته، شمس‌آذر تنها رقیب بدون باخت برابر آبی‌ها بود که نسخه آنها هم در بازی برگشت پیچیده شد. از پرسپولیس و سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان تیمهای همیشه حاضر در تاریخ لیگ برتر تا امثال گهر، آلومینیوم هرمزگان، قندی یزد و تیمهایی که فقط یک فصل در این بازیها دوام آوردند؛ استقلال تمامی این رقبا را برده و صاحب رکوردی است منحصر به فرد.

* پرسپولیس و 42 رقیب بازنده

پرسپولیس برای رسیدن به رکورد استقلال باید منتظر صعود تیمی شود که آبی‌ها نتوانند شکستش بدهند و آنها بتوانند برابرش برنده شوند. چراکه دیگر خبری از شهرداری تبریز نیست. نماینده آذربایجان شرقی در لیگ‌های 10 و 11 مهمان لیگ برتر بود و در 4 رویارویی با پرسپولیس، شکست نخورد. این تنها پاشنه آشیل پرسپولیس است و آنها بقیه 42 تیم را شکست داده‌اند. بازی رفت لیگ دهم بین پرسپولیس و شهرداری در تبریز، یک یک مساوی شد. میزبان در این بازی با گلی که دقیقه 6+90 زد، از شکست فرار کرد. بازی برگشت در تهران، گلی نداشت. در هفته سوم لیگ یازدهم، شهرداری در تهران با نتیجه 2 یک پرسپولیس را شکست داد. آن روز، وریا غفوری یک سوپرگل به علیرضا حقیقی زد. بازی برگشت در تبریز، 4 گل داشت ولی بدون برنده تمام شد. با 3 مساوی و یک شکست، پرسپولیس با شکست ندادن شهرداری تبریز، امکان رسیدن به رکورد استقلال را ندارد.

* سپاهان و 41 رقیب بازنده

سپاهان فعلا برابر دو رقیب موفق به ثبت برد نشده است. آنها البته این فصل فرصت کاهش این تعداد به یک تیم و برابر شدن با پرسپولیس را دارند اگر بتوانند در بازی برگشت و در نقش جهان، شمس‌آذر را ببرند که در بازی رفت، توانسته اصفهانی‌ها را شکست بدهد.

دیگر رقیب سپاهان که برابر آنها شکست نخورد، آلومینیوم هرمزگان است. تیمی که فقط در لیگ دوازدهم حضور داشت و در هر دو بازی برابر سپاهان، مساوی کرد. بازی رفت در بندرعباس، یک یک شد و بازی برگشت در اصفهان، دو بر دو. سپاهان می‌تواند به پرسپولیس برسد ولی برای رسیدن به استقلال باید منتظر صعود یک تیم جدید (مثلا خیبر خرم‌آباد یا چادرملو) باشد و اینکه آبی‌ها موفق به شکست دادن این رقیب نشوند.

* ذوب‌آهن

آنها هم یکی از تیمهای همیشه حاضر در تاریخ لیگ برتر هستند که موفق به شکست دادن همه رقبای‌شان در این بازیها نشده‌اند چراکه با یک مساوی و یک باخت برابر آلومینیوم هرمزگان در لیگ دوازدهم، این رکورد را از دست داده‌اند. 

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند
  • شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر