Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:14:43 GMT

مشکل تامین مایهتاج مردم استان فارس وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۷۸۷

مشکل تامین مایهتاج مردم استان فارس وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در دیدار با روسای اتحادیه های صنفی استان فارس با بیان اینکه توسعه و امنیت از مطالبات اصلی مردم است، گفت: این تصمیم(تغییر نرخ بنزین) اگر ایرادی هم داشته باشد برای حل آن باید از مبادی قانونی وارد شد، نه راهی که مخل آسایش و امنیت مردم و همچنین بهانه ای برای معاندان کشور و نظام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تامین امنیت را از نتایج همکاری و هماهنگی سایر نهادهای اجتماعی دانست و گفت: اصناف همیشه در نیل به اهداف عالی نظام با حداکثر توان پای کار بوده اند و در گذر از این شرایط نیز امیدواریم با برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه در تامین امنیت روانی و غذایی مردم موفق عمل کنند.

استاندار فارس اضافه کرد: تامین سوخت مورد نیاز و تامین امنیت تردد از مهمترین دغدغه های صنفی است که در این زمینه با همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی اقدامات خوبی انجام شده و به حمدالله هیچگونه مشکلی نداریم.

رحیمی با بیان اینکه قیمت کالاها افزایش نباید داشته باشد، گفت: از اصناف انتظار داریم، منصفانه عمل کرده و اجازه سوء استفاده به کسی را ندهند که از این را بخواهند به مردم فشار بیاورند؛ البته برنامه ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام شده است.

کد خبر 4775898

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان بارش برف قزوین هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • تامین امنیت کشور در حوزه غذا