Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد باقر نوبخت امروز (سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه) در سومین همایش ملی بانوان خیرین مدرسه‌ساز خطاب به خیرین مدرسه‌ساز گفت: شما کار بسیار مهم و سنجیده انجام و آنچه تشخیص داده‌اید دقیقا نقطه کانونی برای توسعه و پیشرفت کشورهاست.

وی افزود: امروز همه کشورها توسعه‌یافتگی را بر پایه آموزش  قرار می‌دهند، زیرا آموزش یکی از مولفه‌های توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان آموزش و بدون داشتن یک محیط و مکان مناسب امکان‌ناپذیر است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دولت همه تعهدات خود را در کنار شما خیرین در سال جاری انجام داده است، گفت: مبلغ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی تخصیص یافته که تخصیص ۱۰۰ درصدی بود و این امر حاکی از حمایت دولت از تامین فضای آموزشی دارد.

وی افزود: روز گذشته هجدهمین ستاد بودجه شکل گرفت و بودجه سال آینده در سازمان برنامه و بودجه مراحل پایانی را طی می‌کند و ارقام کلان بودجه را نهایی کردیم. البته ردیف‌ها باقی مانده است.

نوبخت یادآور شد: امروز به این جلسه آمدم تا بدانم برای سال جاری ردیف عمرانی متناسب با برنامه‌ریزی خیرین و امر مدرسه‌سازی چه کمیتی است تا آن را در لایحه بودجه تقدیم دولت کنیم. این ردیفی که از آن صحبت می‌کنیم تعهد تصویبی و اجرایی است. البته ممکن است برخی بودجه مصرفی تقلیل یابد، اما ردیف خیرین را تغییر  نمی‌دهیم. از شما خیرین می‌خواهم طبق سند خود آن ردیفی را که می‌خواهید به دولت پیشنهاد دهید ما را از آن مطلع کنید که حتما آن را تقبل خواهیم کرد.

نوبخت: خانواده‌ها هر ۱۰ روز یک دریافتی خواهند داشت کد خبر 464109 برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است

مهدی نوید ادهم   در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان، این استان را استانی با موقعیت استثنایی در نظام حکمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این استان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعددی است.

وی مهمترین فرصت‌های سیستان و بلوچستان را نیروی انسانی، منابع و تاریخ پر افتخار این استان بیان کرد و افزود: تهدید عدم توسعه یافتگی استان و رنج مضاعف مردم در این مقوله را نیز نباید فراموش کرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: آموزش و پرورش نقاط آسیب پذیری دارد که یکی از مصادیق آن در سیستان و بلوچستان فاصله معنادار شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی با میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: این کمیسیون با هدف کمک به شاخص‌های آموزشی و تربیتی و فضاها، کارگروه خاص سیستان و بلوچستان را تشکیل داده و به دنبال بهره‌گیری از ایده‌ها، اندیشه‌ها، افکار و برنامه‌های همه صاحب نظران در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به مدارس این استان خواهد بود.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از بدیهیات در مسیر تحقق اهداف مدرسه یاری، لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ورود خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق و شهرستان‌ها با هدف رعایت عدالت در این مقوله خواهد بود.

وی گفت: موضوع مهم و مورد انتظار خیرین در هر منطقه و شهرستانی، مشارکت، همراهی و پای کار بودن مردم در کنار آنان خواهد بود تا مقوله حضور خیرین عزیز اثربخش‌تر از گذشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است