Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه کارشناس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش 1.3 میلیارد تومانی فیلم‌های اکران شده در سینماهای کرمانشاه در هفت ماهه امسال خبر داد.

مسعود گودرزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وجود دو سینمای آزادی و فرهنگ در کرمانشاه، گفت: در هفت ماهه امسال 24 فیلم در سینما آزادی اکران شدند که این تعداد، فروش 738 میلیون تومانی بلیت را برای این سینما رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت 94 هزار بلیت در سینما به فروش رفته و "رحمان 1400" پرفروشترین فیلم اکران شده در این سینما در هفت ماهه امسال بوده است.

گودرزی با اشاره به سه سالنه بودن سینما "فرهنگ" نیز از اکران 43 فیلم در این سینما خبر داد وافزود: در مجموع، این پردیس سینمایی نیز درهفت ماهه امسال 600 میلیون تومان فروش داشته است.

وی از فروش 77 هزار بلیت دراین سینما خبر داد وافزود: در هفت ماهه امسال نیز "متری شش و نیم" پرفروشترین فیلم اکران شده در این سینما بوده است.

کارشناس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به کمبود شدید سالن‌های سینما در کرمانشاه، گفت: متاسفانه وجود دو سینما برای شهری با جمعیت یک میلیون نفری قطعا جوابگو نیست و نیاز است تا سینماهای بیشتری در شهر راه‌اندازی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كرمانشاه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق

کرمان موتور در بخشنامه جدید خود، سدان جک J۴ را با مبلغ مصوب ۷۹۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان و به صورت اقساط ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به فروش می‌رساند. 

این طرح از روز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا سوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. ثبت‌نام تنها به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت فروش کرمان موتور امکان‌پذیر است.

در صورت انتخاب طرح ۱۸ ماهه، خریدار در ابتدا مبلغ ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان را به حساب شرکت واریز می‌کند. مابقی پول در قالب ۶ فقره چک هر یک به مبلغ ۵۰.۰۵۹.۵۰۰ تومان از وی دریافت می‌شود. البته فاصله بین هر چک سه ماه است.

در صورت انتخاب طرح ۲۴ ماهه، خریدار در نوبت نخست همان ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان را پرداخت می‌کند. تسویه‌حساب از طریق ۸ فقره چک با فاصله سه ماه، هر یک به مبلغ ۴۰.۴۹۳.۷۰۰ تومان پرداخت می‌شود.

برای شرکت در طرح فروش جک جی۴ با اقساط ۳۰ ماهه نیز مبلغ پرداختی اولیه همان ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان است. واریز‌های بعدی به صورت ۱۰ فقره چک با فاصله سه ماه، هر یک به مبلغ ۳۵.۱۸۵.۸۰۰ تومان صورت می‌گیرد. تاریخ سررسید اولین چک در هر سه روش، ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ است. تا زمان تسویه‌حساب نهایی، سند خودرو در رهن شرکت باقی می‌ماند.

در طرح فروش اقساط جی۴ ویژه نوبت دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، این خودرو با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک عرضه می‌شود. موعد تحویل ماشین‌ها، پس از ۶۰ روز کاری اعلام شده است. جزئیات کامل این طرح را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش اقساط جک J۴ ویژه نیمه دوم فروردین ۱۴۰۳


منبع: خودروبانک

tags # کرمان موتور سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد