Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کرد نماینده مردم خاش در نطق میان دستور صحن علنی امروز با قدردانی از ولایت مداری و میهن دوستی مردم خطاب به نمایندگان مجلس و رئیس جمهور گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که مجلس در راس همه امور است، ما گوش به فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم و فرمان‌های گهربار و راهگشای ایشان را با دیده منت می‌پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای اقتدار نظام، حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب، تمامیت عرضی ایران اسلامی، امانت داری، وفداری به مقام شامخ شهدا و ایثارگران، جانبازان و مدافعان حرم و ارامش جامعه تحت فرمان و نصیحت‌های رهبری با تمام وجود و توان تلاش می‌کنیم.

کرد با بیان اینکه به دشمنان اجازه یاوه گویی نسبت به ملت، مجلس و این نظام را نمی‌دهیم، اظهار کرد: موضوع اخیر کشور در خصوص مدیریت هدفمندی و افزایش قیمت بنزین موجب ایجاد نارضایتی ملت ایران به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مانند استان ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان شده است؛ این مسئله بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم رخ داد که با کارشناسی نادرست و بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، اقتصادی و معیشتی جامعه به دست دولت اجرا شد.

نماینده خاش تصریح کرد: در بعضی از استان‌های کشور اتفاقات ناگوار و خسارت‌های جانی و مالی در پی این رخداد اتفاق افتاد. موضوع اجرای مصوبه مدیریت مصرف سوخت سوء استفاده برخی از رسانه‌های خارجی را در پی داشت و انتظار می‌رفت دولت و رئیس مجلس برای چنین مسئله مهمی نمایندگان را محرم نظام می‌دانستند و از راهکار‌ها و پیشنهاد‌های کارشناسی و انقلابی نمایندگان استفاده می‌کردند.

او با تاکید بر اینکه اگر با نمایندگان مشورت می‌شد شاهد صحنه‌های دل‌خراش نبودیم، گفت: ملت از بروز چنین اتفاقاتی دچار هزینه می‌شوند؛ طبق فرمایش رهبری اجرای طرح باید مورد کارشناسی دقیق با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه در جلسه سران قوا و نمایندگان مردم قرار دهیم.

کرد افزود: انتظار می‌رود آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه مشترکی را برای توجیه مردم درباره اجرای این طرح و فرمان مقام معظم رهبری در جهت کارشناسی، رعایت حقوق و جایگاه نمایندگان برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یارانه جدید قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان

جشن بزرگ احیای واحدهای راکد استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی و اعضای هیات وزرا و کابینه سیزدهم در سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر استانی دوم خود به سمنان با حضور در شهرک صنعتی مرکز استان در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد در استان سمنان شرکت کرد.

قرار است به صورت نمادین بازگشت ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به تولید در دوران دولت سیزدهم تاکنون جشن گرفته شود. رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور قبل از این مراسم، طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نیز افتتاح کرده بود.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • کوتاه آمدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»