Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:01:02 GMT

حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۹۸۵

حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه

خبرگزاری میزان- عسکری از حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه امسال خبر داد. تاریخ انتشار: 12:02 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۲۲۴ به‌گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از صداو سیما؛ محمد عسکری رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران از حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه امسال خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این کار آماده شده است و از مردم می‌خواهیم با ما در این زمینه همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره نحوه ثبت درخواست مشترکان افزود: مشترکان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی شرکت ملی گاز و وارد کردن شماره اشتراک خود در بخش مربوطه، اطلاعات پرونده خود را تکمیل کنند. بیشتر بخوانید: ابلاغ شیوه‌نامه نحوه عرضه نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی وی ادامه داد: مشترکان با استفاده از سرویس‌های پیامکی و ارسال شماره اشتراک خود به شماره *۱۰۰۰۱۹۴۱ ثبت نام خود را انجام دهند.

عسکری اضافه کرد: در برخی استان‌ها تمهیداتی اندیشیده شده است تا به هنگام مراجعه کنتورخوان، همکاران ما کار ثبت نام مشترکان را انجام دهند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، بابیان اینکه هیچ محدودیتی در ثبت شماره اشتراک با یک شماره تلفن وبالعکس وجود ندارد گفت: در برخی مجتمع‌ها یک کنتور گاز وجود دارد و ممکن است همه ساکنان بخواهند از قبض گاز مصرفی خود مطلع شوند.

وی گفت: این افراد می‌توانند شماره اشتراک مجتمع را با شماره تلفن‌های متعدد پیامک کنند، همچنین اگر برخی افراد که چندین ملک و ساختمان دارند تمایل داشته باشند قبوض گاز مصرفی خود را روی یک شماره تلفن یکسان دریافت کند این امر امکان پذیر بوده است و محدودیتی در ثبت یک شماره اشتراک با چندین شماره تلفن و یا ثبت چندین شماره اشتراک با یک شماره تلفن وجود ندارد.

عسکری تاکید کرد: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برای همه ۲۳ میلیون مشترک گاز، مبلغی حدود ۸۵ میلیارد تومان به صورت سالانه در هزینه‌های آشکار صرفه‌جویی خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مشترکان اخبار اقتصادی درگاه اینترنتی سرویس های پیامکی قبوض کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این تصمیم بخشی از تحقیقی است که اوایل ماه جاری میلادی توسط الکساندر دی مورائس قاضی دادگاه عالی درباره ایلان ماسک( مدیر ارشد اجرایی ایکس) آغاز شد زیرا میلیاردر آمریکایی اعلام کرده بود حساب های کاربری که به دستور قاضی مسدود شده اند را دوباره فعال خواهد کرد.

مورائس اکنون مهلتی ۵ روزه برای ادای توضیحات درباره این اقدام ایکس تعیین کرده است. این درحالی است که ماسک دستور قاضی برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری را غیر قانونی خوانده بود.

طبق گزارش پلیس فدرال برزیل حساب های کاربری روی ایکس که دادگاه محلی دستور مسدودسازی آنها را داده بود، تا اوایل آوریل سال جاری میلادی همچنان فعال بودند. این امر مغایر بیانیه اولیه شرکت ایکس بود.

این حساب های کاربری همچنان می توانستند فالوئرهای جدید جذب کنند و لینک هایی برای ویدئوهای زنده منتشر کنند. مورائس در رای خود نوشته است: نمایندگان پلتفرم ایکس ملزم هستند درباره عدم پیروی هایلایت شده در گزارش پلیس پاسخگو باشند.

کد خبر 6086152

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • تلفن ثابت سازمانی
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد