Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:53:50 GMT

سایت وزارت ارتباطات عراق مجددا هک شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۰۳۵

سایت وزارت ارتباطات عراق مجددا هک شد

رسانه‌های عراق از هک شدن مجدد سایت وزارت ارتباطات این کشور توسط افراد ناشناس خبر دادند.

به نقل از سومریه نیوز، هکرها بر خروجی سایت عبارت "مسدود شده توسط مردم، یا شهادت یا پیروزی" نوشتند.

آنها همچنین نوشتند: "دوباره و دوباره... این انقلاب، انقلاب آزادگان است... سلاح ما افکار ماست، سایت وزارت ارتباطات به خواست مردم مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مردم، هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی عراق را نمی‌پذیریم، مأموریت ما مبارزه با دشمنان داخلی فاسد و مزدور است".

این نخستین بار نیست که سایت وزارت ارتباطات عراق هک می‌شود، پیش از این هم همزمان با قطع اینترنت در بغداد و دیگر استان‌های مرکزی و جنوبی عراق در دور دوم اعتراضات مردمی، سایت مذکور توسط یک گروه ناشناس هک شده بود./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/پامپئو: واشنگتن مقامات فاسد عراق را تحریم می‌کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل، گفت: ارائه خدمات به شهروندان و افزایش سرعت اینترنت یکی از شاخصه‌های مهم مدیریتی و اجرایی در دولت و وزارت ارتباطات است که با اعتبارات ملی و حمایت‌های ریاست جمهوری در گیلان، به ویژه شهرستان سیاهکل اجرا خواهد شد.

امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل هم در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی امروزی مردم و اشاره به مشکلات شهرستان در این حوزه گفت: امروزه بسیاری از مشاغل و درآمد‌های مردم از طریق اتصال به اینترنت و سامانه‌های متصل به شتاب انجام می‌شود و سرعت اینترنت برای پاسخگویی به این شبکه‌ها اهمیت زیادی دارد.

فرماندار سیاهکل گفت: زیرساخت‌های اجرایی طرح‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری در شهرستان آماده است و برای تامین اعتبار به حمایت استانی و کشوری نیاز داریم.

وی با ابراز امیدواری از حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در شهرستان سیاهکل برای حل مشکلات حوزه ارتباطات این شهرستان، گفت: به زودی اجرای طرح نصب فیبر نوری به طول ۷ کیلومتر در سیاهکل و دیلمان آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • به دنبال منظومه سازی ماهواره‌ای در مدار هستیم
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی هک شد
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران