Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری زنی که با کلاهبرداری و جعل کارت‌های بازنشستگان مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از حساب ۳ مالباخته برداشت کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا فداء در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت ۸۰ میلیون ریال از کارت رفاهی وی، ماموران کلانتری ۱۶ با انجام اقدامات پلیسی یک خانم را در حالی که قصد داشت با یک کارت جعلی ۱۱۰ میلیون ریال خرید طلا انجام دهد، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: در تحقیقات مشخص شد این زن ۶۰ ساله با جعل شناسنامه بازنشستگان و دریافت کارت رفاهی آنان اقدام به خرید اقساطی طلا می‌کرده است که در این رابطه سه فقره جعل و کلاهبرداری به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از او کشف شد.

وی عنوان کرد: در بازرسی از منزل این متهم تعداد زیادی اسناد و مدارک از جمله فیش حقوقی بازنشستگان، گواهی حقوقی، گواهی کسر حقوق، کارت‌های رفاهی و شناسنامه جعلی نیز کشف شد که تحقیقات از این متهم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: مدارک علیه مجتمع توانبخشی امام علی(ع) جعلی بود/ مددکاران شاکی در صورت عدم اثبات محکوم به حد خواهند شد / مستند محکمه پسند وجود داشته باشد کمیسیون اجتماعی برخورد خواهد کرد شناسنامه الکترونیکی گامی مهم ‌در پیشگیری از جرائم است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق فرمانده انتظامی شهرستان برنا کارت جعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات مجتمع‌های بین راهی را اعلام کنید

ایسنا/البرز مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از نیمه اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ۱۴۰۳، با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران نوروزی ۱۲۴ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان البرز انجام شده است.

به گزارش ایسنا، مریم یوسف‌زاده روز چهارشنبه هشتم فروردین با اشاره به اینکه بازدید از مراکز خدماتی رفاهی بین راهی البرز از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح، قبل از آغاز سفرهای نوروزی مجتمع‌های خدماتی رفاهی این استان با اقدامات ویژه‌ای به استقبال بهار و مسافران نوروزی رفتند.

این مسئول با بیان اینکه برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها می‌شود، گفت: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در البرز، توضیح داد: از زمان آغاز این طرح تا روز هفتم فروردین سال جاری ۱۲۴ بازدید توسط کارشناسان این اداره‌کل از این مراکز انجام شده است.

یوسف‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروزی به طور مستمر انجام می‌شود، گفت: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • چگونه در جوانی پول‌دارتر و موفق‌تر شوید؟
  • ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • تخلفات مجتمع‌های بین راهی را اعلام کنید
  • ریال 92 ساله شد (+تصاویری از اولین پول های ریالی ایران)
  • سفره کرم به وسعت ایران زمین / اصفهانی‌ها «روزه اولی» و تهرانی‌ها «سلام فرمانده» را خواندند
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد
  • توزیع بیش از ۳ میلیون شناسنامه الکترونیکی در افغانستان