Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:09:53 GMT

توضیحات هاشمی درباره نتایج جلسه با جهانگیری

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۰۷۵

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نتایج جلسه با معاون اول رئیس جمهور درخصوص تاثیر افزایش نرخ سوخت بر حمل و نقل تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی امروز پیش از آغاز صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به جلسه روز گذشته اش با معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: روز گذشته با حضور آقای جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور جلسه ای را با آقای جهانگیری برگزار کردیم که جلسه خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افزایش نرخ سوخت تاثیر مستقیمی بر حمل و نقل تهران دارد، اضافه کرد: این موضوع را در جلسه با آقای جهانگیری مطرح کردیم و به نظر می رسد ایشان اهمیت این موضوع را متوجه شدند و تصمیم بر این شد که هر چه سریع تر تصمیم ویژه ای اتخاذ شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز قرار است با حضور آقای جمالی نژاد جلسه ای در سازمان برنامه و بودجه برگزار شود، تصریح کرد: در این جلسه قرار است به فوریت درباره تامین اتوبوس و واگن مترو تصمیماتی اتخاذ شود.

 

بر اساس گزارش شهرنوشت، وی تاکید کرد که اگر اعتبارات تامین شود با توجه به وجود ١٠ کارخانه اتوبوس سازی و ۴ کارخانه واگن سازی تامین هر چه سریع تر اتوبوس و واگن امکان پذیر خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت توضیحات هاشمی جلسه جهانگیری قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد