Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی که قرار بود در ورزشگاه غدیر و چمن مصنوعی برگزار شود، به‌ یکباره به محل دیگری منتقل شد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرار بود تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار با تیم نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 12 امروز (سه‌شنبه) در چمن مصنوعی ورزشگاه غدیر برگزار شود، اما محل تمرین با تصمیم کادر فنی تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان و مربیان استقلال با لباس‌های تمرین در زمین حضور یافته و آماده برگزاری تمرین بودند، اما پس از صحبت‌های استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان، بازیکنان استقلال ورزشگاه غدیر را ترک کرده و راهی مجموعه نفت تهرانسر شده تا تمرینات تاکتیکی را در آنجا پشت سر بگذارند.

* مهدی قائدی و عارف غلامی به دلیل حضور در اردوی تیم امید در تمرین شرکت نخواهند کرد.

* میلاد زکی‌پور مدافع - هافبک چپ استقلال که مدتی است دچار مصدومیت شده، همچنان در کلینیک دکتر نوروزی مشغول درمان مصدومیتش است و به دیدار با نساجی مازندران نمی‌رسد. این بازیکن در دیدار با پارس جنوبی جم دچار مصدومیت شده بود.

ماجرای عدم پرداختی به برخی بازیکنان استقلال چیست؟

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و استقلال ساعت 17:30 دوشنبه هفته آینده به قضاوت علی صفایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم

به گزارش"ورزش سه"، در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویه‌را و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی