Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:09:05 GMT

تیک‌تاک سومین اپلیکیشن پرمخاطب جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۲۹۳

تیک‌تاک سومین اپلیکیشن پرمخاطب جهان شد

شبکه اجتماعی تیک‌تاک با ثبت رکورد ۱.۵ میلیارد دانلود، تبدیل به سومین اپلیکیشن پرمخاطب در میان کاربران جهان شد.

به گزارش ایسنا، اپلیکیشن تیک تاک که در طول چندماه اخیر با محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شده است، یک شبکه اجتماعی ویدیو محور است که نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران اینترنت را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بر اساس تازه‌ترین گزارش و تحلیل کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی SensorTower که در وب سایت gsmarena  آمده است، اپلیکیشن تیک تاک با گذر از مرز ۱.۵ میلیارد بار دانلود، موفق شده است در جایگاه سوم اپلیکیشن های پرمخاطب و پردانلود بایستد و از بسیاری دیگر از رقبای خود پیشی بگیرد.

این شبکه اجتماعی که یک اپلیکیشن چینی به شمار می‌رود، اعلام کرده که می‌خواهد سلطه فیس بوک و زیرمجموعه هایش یعنی واتس‌اپ و اینستاگرام را از بین ببرد، موفق شده است در آخرین رده بندی اپلیکیشن‌های مختلف در سال ۲۰۱۹ میلادی، رتبه سومین اپلیکیشن دانلود شده در دسته بندی غیر بازی را به دست آورده و از آن خود کند.

در آمار و گزارش‌های قبلی منتشر شده از سوی این کارشناسان، بعد از واتس‌اپ، فیس‌بوک مسنجر و تیک تاک، اپلیکیشن‌هایی نظیر فیس‌بوک، اینستاگرام، شیرایت(Share It)، یوتیوب، لایک ویدئو، نتفلیکس، اسنپ‌چت، اسپاتیفای، مرورگر اینترنتی ‌UC browser، بیوگو، هات‌استار، یوتیوب موزیک، پیکس‌آرت فوتو استودیو، ام‌ایکس پلیر، اوبر، توییتر و آمازون موفق شدند به ترتیب عنوان پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در پلتفرم‌های پلی‌استور و اپ استور را از آن خود کنند.

از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در فروشگاه اپ استور اپل می‌توان به ترتیب به تیک‌تاک، یوتیوب، اینستاگرام، واتس‌اپ، فیس‌بوک مسنجر، فیس‌بوک، نتفلیکس، گوگل‌مپس، استادی گریت نیشن، جیمیل، اسپاتیفای، توتیائو، گوگل‌کروم، اسنپ‌چت، پیکس‌آرت فوتو استودیو، توییتر، پینترست، آمازون، آی‌کیوآی و اوبر اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برمهانی: پربیننده شدن برنامه‌های معارفی یک اتفاق تحولی است/ سریال «زیرخاکی» پرمخاطب می‌شود+فیلم

معاون سیمای رسانه ملی: بنظر من این یک اتفاق تحولی در دوره تحولی سازمان است که برنامه‌های معارفی در حال پربیننده شدن نسبت به خیلی از برنامه‌های دیگر هستند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- علی حامدین، در حاشیه مراسم یادبود سی و یکمین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، بیان کرد: بنظر من این یک اتفاق تحولی در دوره تحولی سازمان است که برنامه‌های معارفی در حال پربیننده شدن نسبت به خیلی از برنامه‌های دیگر هستند. شما برنامه معارفی‌ای دارید که نمانام (برند) معروفی دارد؛ سال‌ها در حال پخش بوده و مردم با آن آشنا هستند و همینطور منتظر آن هستند.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که مخاطب سریال «زیرخاکی» براساس آخرین نظرسنجی بیش از این‌ها می‌شود. چراکه نمانام و شخصیت‌های آن برای مردم آشنا هستند. برنامه «محفل» نیز امسال مخاطب بیشتری نسبت به «محفل» سال گذشته داشت؛ چون مردم با این نمانام آشنا شده بودند.

برمهانی در پایان خاطرنشان کرد: سریال‌ها نیز در حال دیده شدن هستند. قسمت جدید سریال «نون خ» در ۱۰ قسمت اول، ۴۱ درصد مخاطب داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «نون.خ۵» و «محفل» پربیننده‌ترین‌های رسانه ملی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • برمهانی: پربیننده شدن برنامه‌های معارفی یک اتفاق تحولی است/ سریال «زیرخاکی» پرمخاطب می‌شود+فیلم
  • استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • ببینید | پربیننده شدن برنامه‌های معارفی یک اتفاق تحولی است | سریال «زیرخاکی» پرمخاطب می‌شود
  • الوپیک به مشهد رسید
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • طراحی نرم‌افزار اندازه‌گیری علائم حیاتی با چهره انسان توسط محققان کشور
  • ۲۱ فروردین پرمخاطب‌ترین روز سینما ایران