Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ساماندهی سواری های مسافرکش پلاک شخصی از چهارراه ویرمونی آستارا به استان اردبیل از الزامات است.

رمضان دانش در جلسه شورای ترافیک بندر مرزی آستارا که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جابجایی مسافر توسط خودروهای پلاک شخصی از آستارا به شهرهای نمین و اردبیل از 25 سال پیش در چهارراه ویرمونی کلید خورد که هیچ اقدامی در خصوص ساماندهی آنها انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر 65 خودروی سواری پلاک شخصی از این مکان به استان همجوار مسافر جابجا می کنند، ادامه داد: این خودروها بدون مجوز هستند و با توجه به درآمدهایی را که دارند هیچگونه عوارض و مالیاتی را پرداخت نمی کنند و حق و حقوق مسافر توسط اغلب آنها رعایت نمی شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی آنها از پنج سال پیش آغاز شده است، افزود: تاکنون این مهم محقق نشده و دخالت های برخی ها از قبیل دکه داران آن مکان، روند مذکور را کند کرده است.

دانش با تأکید بر اینکه جابجایی مسافر در چهارراه ویرمونی باید تشکیلات قانونی داشته باشد، خاطرنشان کرد: مکان مذکور به دلیل واقع شدن در حاشیه جاده چهاربانده کمربندی، جای امنی برای جابجایی مسافر نیست و باید کارشناسان برای ایجاد محیطی امن بررسی های لازم را انجام دهند.

وی محل مورد نظر را در حریم شهرداری آستارا برشمرد و تصریح کرد: دکه های آنجا که بسیار مسأله ساز هستند، باید حریم قانونی راه را رعایت و خودروها از طریق سایت شرکت حمل و نقل برای کسب مجوزهای لازم اقدام کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا در بخش دیگر سخنان خود بهره مندی از سهمیه سوخت را از دیگر مزایای این ساماندهی دانست و گفت: در حال حاضر هیچ مجوزی برای تغییر در قیمت ها و نرخ کرایه ها صادر نشده است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

کلیم اله وثوقی امروز در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد با بیان اینکه این میزان کالا در قالب ۱۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه در استان جابجا شده است، عمده کالاهای جابجا شده را سیمان فله ای و کیسه ای،انواع بنزین،آب معدنی ،سیب زمینی،مصالح ساختمانی،شمش آهن،گندم و گازوئیل برشمرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در یک ماهه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، هفت هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد، ۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین،هشت هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار،هشت هزار تن کالا از شهرستان مشگین شهر،سه هزار تن کالا از شهرستان گرمی،هفت هزار تن کالا از شهرستان خلخال و یک‌هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

او همچنین از افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا در استان اردبیل افزود:۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی