Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:24:20 GMT

تهران| فعالیت خطوط بی.آر.تی به حالت عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۳۱۶

تهران| فعالیت خطوط بی.آر.تی به حالت عادی بازگشت

فعالیت اتوبوس‌های "بی.آر.تی" که در روزهای گذشته دچار اختلال شده بود، به حالت عادی بازگشت. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعلام ناگهانی افزایش نرخ بنزین در بامداد جمعه واکنش‌های و اعتراضاتی از سوی مردم در پی داشت و برخی از شهروندان را به خیابان‌ها کشاند؛ در این بین برخی از کسانی که مترصد فرصتی بودند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند نیز وارد عمل شدند و با ایجاد اغتشاش شهر را ناآرام و باعث تخریب اموال عمومی و اختلال در خدمت‌رسانی‌های شهری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بخش‌هایی که خدمت‌رسانی آن با اختلال روبه‌رو شد، حوزه اتوبوسرانی بود؛ مدیریت شهری تهران نیز در این روزها که علاوه بر نا آرامی‌ها، بارش باران و برف نیز ترددها را با سختی همراه کرده بود، خدمات ضعیفی به شهروندان تهرانی ارائه کرد.

تعداد قابل توجهی از شهروندان طی تماس با خبرگزاری تسنیم از این وضعیت گلایه و اعلام کردند برای سوار شدن به اتوبوس‌های بی.آر.تی مدت زمان زیادی در ایستگاه می‌مانند و تأخیر اتوبوس‌ها آنقدر زیاد است که ترک ایستگاه را ترجیح می‌دهند؛ این امر نیز در حالی صورت می‌گیرد که مسافران برای حضور در ایستگاه هزینه سفر خود را از طریق کارت بلیت پرداخت کرده‌اند.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره این وضعیت به خبرنگار تسنیم، گفت: طی چند روز گذشته خیابان‌ها ترافیک زیادی داشت و به دلیل نا آرامی‌های ایجاد شده در شهر، اختلالی در اعزام اتوبوس‌ها ایجاد شده بود اما از امروز شرایط به صورت عادی بازگشته و مشکلی وجود ندارد.

50 درصد ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده است/ 300 توقف ناشی از خرابی در روز

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید

مهدی رفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، راه‌های مشارکت مردم در راستای جهش تولید را دعوت از کارآفرینان و تولیدکنندگان موفق به‌منظور برگزاری رویداد‌های انتقال تجربه و ایجاد مشوق در قالب بخشنامه یا قوانین برای دانشجویان به‌منظور گام برداشتن در مسیر تولید برشمرد.

وی اضافه کرد: به‌کارگیری روش‌های نوین تأمین مالی مانند روش تأمین مالی جمعی از طریق واگذاری سهام و ... به منظور اجرای طرح‌های متوسط و بزرگ و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه برای افزایش بهره‌وری واحد‌های کوچک و متوسط از دیگر راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد درباره اینکه رسالت و ظرفیت‌های دانشگاه و دانشگاهیان در راستای تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید چیست؟ پاسخ داد: حمایت از فعالیت‌های کارآفرینی دانشجویان و تشویق خانواده‌ها به حمایت از آنها و در اختیار قراردادن فضا‌های پارک علم و فناوری دانشگاه برای ایجاد واحد‌های تحقیق و توسعه در دانشگاه به‌منظور افزایش بهره‌وری از وظایف دانشگاه‌ها برای جهش تولید است.

رفیعی متذکر شد: ایجاد فرهنگ حمایت از تولیدکنندگان، استفاده از کالا‌های ساخت داخل با معرفی الگو‌های موفق جهان و اهمیت نقش مردم در ارتقای جایگاه اقتصادی کشور و به‌کارگیری از صددرصد ظرفیت‌های دانشگاه شامل زیرساخت‌ها، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و شبکه‌سازی کارآفرینان درراستای ایجاد خطوط تولید فناورانه در جلب مشارکت مردم برای تحقق جهش تولید بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید
  • هفت تصویر عجیب که ذهن را به چالش می‌کشد؛ دقت چشم و ذهن خود را محک بزنید!