Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون اصفهانیان که پیش از هدایت ممبینی، رییس کمیته داوران بود بار دیگر به این کمیته برگشت؛ اینبار به عنوان یکی از اعضای کمیته داوران!

به گزارش تابناک ورزشی، فریدون اصفهانیان پیش از این به بهانه دو شغله بودن از سمت خود به عنوان رییس کمیته داوران استعفاء داد. قانونگذار بر این عقیده بود ریاست کمیته داوران شغل محسوب می‌شود و از آنجایی که فریدون اصفهانیان بازنشسته بود مجبور شد از این سمت استعفاء کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته جایگاه او در هیات رییسه به عنوان یکی از اعضاء حفظ شد به این خاطر که فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به نهاد قانونگذار اعلام کرد هیات رییسه شغل محسوب نمی‌شود به این خاطر که عضو هیات رییسه هفته‌ای نهایتا دو سه ساعت در فدراسیون فوتبال حاضر می‌شود و بابت این حضور پولی نمی‌گیرد. اما حالا یک شغل دیگر برای این بازنشسته شائبه دوشغله بودن او را مطرح می کند.

از داخل فدراسیون مدعی شده اند که احتمالا بازگشت فریدون اصفهانیان به کمیته داوران اینبار برای او مشکلی ایجاد نکند! به این خاطر که عضویت در کمیته داوران همانند عضویت در هیات رییسه شغل محسوب نمی‌شود و فریدون اصفهانیان می‌تواند به فعالیت دوباره خود در کمیته داوران بدون دغدغه‌ای ادامه دهد.

روز گذشته با معرفی هدایت ممبینی - رئیس کمیته داوران و تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فریدون اصفهانیان، اسماعیل صفیری، حسین نیرویار، علیرضا کهوری، حیدر شکور و نادره درودیان به عنوان اعضای جدید کمیته داوران انتخاب شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت اصفهانیان تابناک ورزشی بازنشسته قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای، از ورود سیستم هدست های جدید به داخل کشور خبر داد تا مسابقات باقیمانده از لیگ برتر، با این دستگاه ها برگزار شود.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است: پنج سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در مسابقات لیگ برتر از این سیستم های رادیویی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • زمان افتتاح سمینار دانش افزایی کمک داوران ویدئویی مشخص شد