Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد سواری پراید با یک دستگاه ال ۹۰ در اتوبان زنجان - قزوین خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت. تاریخ انتشار: 12:31 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۲۲۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد سواری پراید با یک دستگاه ال ۹۰ در اتوبان زنجان - قزوین خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "عباس مظفری" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در اتوبان زنجان – قزوین تیم گشت پلیس راه این محور برای امداد رسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: با حضور ماموران در محل، طی بررسی‌های به عمل آمده و شواهد عینی موجود در صحنه مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با ال ۹۰ برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: تمامی دستگاه‌ها تا پایان هفته آماده باش هستند/ ادامه روند بارش در روزهای آینده

سرهنگ مظفری بیان داشت: در این حادثه، یکی از سرنشینان سواری ال ۹۰ فوت و ۵ نفر دیگر از سرنشینان پراید و ال نود مصدوم که برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر و سبقت‌های غیر مجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف مرگبار نیروی انتظامی حادثه رانندگی ناجا اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، ساعت ۰۰:۱۴ بامداد امروز ( ۵ اردیبهشت) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی شماره چهار در ۱۰ کیلومتری محور مهریز به یزد با یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

این اتوبوس از مبدا شهر زاهدان به مقصد اصفهان در حرکت بوده و وقوع این حادثه بنا به گزارش اولیه ۱۰ مصدوم برجا گذاشته بود.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه توسط دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند و آسیب وارده به مصدومان این حادثه، تهدیدکننده حیات نیست.

چهار مصدوم دیگر در محل حادثه سرپایی درمان شدند و علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، این سومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت