Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۰۰ راس دام قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور با تلاش ماموران پلیس خبر داد. تاریخ انتشار: 12:32 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۲۳۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۳۰۰ راس دام قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور با تلاش ماموران پلیس کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و در صدد توقف آن برآمدند.

وی ادامه داد: راننده کامیون نیز بی توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار کرد، اما ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو شدند.

سردار جاویدان یادآور شد: در جریان بازرسی از این کامیون، ۳۰۰ راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

بیشتر بخوانید: محموله احشام قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این رابطه علاوه بر توقیف کامیون، راننده آن نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان، مقابله با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محموله قاچاق قاچاق میلیاردی اخبار اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز

سردار هداوند  گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد که فردی با حک کردن ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: ماموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف ۲ خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از پارکینگ متهم، گفت: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی