Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مرکزی در جمع 50 نفر از معاونین پرورشی و کارشناسان آسیب‌های اجتماعی مدارس مناطق 15 گانه استان مرکزی به وضعیت موجود سوءمصرف مواد مخدر در بین جوانان و وجود باورهای نادرست در بین آنان اشاره كرد و بر مشاركت و همكاری همه افراد جامعه در جهت افزایش آگاهی بخشی، تأكید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا، در جلسه آموزش و پرورش كه به منظور توجیه طرح یاریگران زندگی و همچنین آغاز هفته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، ملك حسینی گفت: با توجه به تأكیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) مبنی بر انجام اقدامات خلاق و نوین در جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر طرح یاریگران زندگی توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر تدوین شد.
وی گفت: طرح فوق با هدف آموزش پیشگیری از اعتیاد، درمان و همچنین صیانت از بهبودیافتگان ویژه تمامی افراد جامعه و گروه‌های هدف، برنامه‌ریزی شده است.
دبیر شورا گفت: طرح یاریگران زندگی تأكید بر اقدامات پیشگیری ویژه دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان كشور دارد، از این رو از تمامی معلمین و مشاورین مدارس خواهشمندیم در راستای آموزش به دانش‌آموزان در راستای آموزش مهارت‌های زندگی، مهارت تاب‌آوری، ارتباط مؤثر، مراقبت از خود و... جدی‌تر عمل کنند.
ملک‌حسینی در پایان تأكید كرد: امید است با اجرای صحیح برنامه‌های پیش رو و با همكاری و مشاركت تمامی افراد جامعه اعم از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی از جمله تشكل‌های مردم‌نهاد شاهد افزایش آگاهی‌ها و كاهش بروز و شیوع مواد مخدر در استان باشیم.





منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرا یاریگران زندگی جدی تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند

امیر سیاح مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: امروز ما در نمایشگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر بعد از فراخوان‌ها و جلساتی که با شرکت‌های دانش بنیان و خلاق داشتیم براساس نیاز‌هایی که ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های همکار داشت، با این شرکت‌ها جلسات مختلفی داشتیم، براساس توانمندی شرکت‌ها حضور پیدا می‌کنند و افراد با تکنولوژی‌ها آشنا می‌شوند.

وی افزود: در این ستاد بخش‌ها و ادارات مختلفی داریم، یکی از آن بخش‌ها بخش آموزش و پیشگیری، بخش درمان و سلامت و مقابله با عرضه مواد مخدر است، اهداف ما در این حوزه این است که ما از یک داشبورد هوشمندی برخوردار باشیم تا مردم بتوانند هر مسأله‌ای در حوزه سلامت درمان آموزش و... داشته باشند با آن بتوانند مواجه شوند.

وی یادآور شد: اگر قرار است در حوزه آموزش و پیشگیری انجام شود با پلتفرم‌ها و یا سکو‌های هوشمند بتوانیم نیاز مردم را مرتفع کنیم. قرار است از تکنولوژی‌های جدید سلامت و درمان استفاده شده و تلاش شده با رویکرد جدیدی مسائل و فناوری‌های دنیا این مسائل را حل کنیم.

سیاح ادامه داد: در حوزه توزیع موادمخدر و مقابله هم از تکنولوژی‌های به روز دنیا استفاده شده تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف هوشمندسازی سامانه استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: بیش از ۲۰ شرکت دانش بنیان در حوزه مواد مخدر فعالیت می‌کنند و در این نمایشگاه شرکت‌هایی که در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، کشاورزی، درمان و سلامت و مقابله با عرضه مواد مخدر حضور دارند.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تکنولوژی‌های جدید این ستاد گفت: از تکنولوژی‌هایی جدید بالگرد‌ها در سطح پَست می‌توانیم استفاده کنیم و با این شیوه می‌توانیم عرضه مواد مخدر چه کشت و چه توزیع را شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما اداره‌ای به نام مشارکت‌های مردمی و کارآفرینی داریم، با توجه به این که این تکنولوژی‌ها در حوزه مختلف است، ما بیمارانی که درمان می‌شوند در این شرکت‌های دانش بنیان به کارگیری می‌شوند. حتی مشاغل خانگی هم دیده شده است که قرار است برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر