Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:13:43 GMT

۲۵۶ طرح بسیج سازندگی در لرستان آماده بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۴۳۱

۲۵۶ طرح بسیج سازندگی در لرستان آماده بهره برداری شد

سرهنگ محسن رشیدی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و اظهار

داشت: رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیج در ششمین روز از هفته بسیج با شعار بسیج دفاع و امنیت در خرم آباد برگزار می شود.

وی  از ادامه اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: آذرماه سال گذشته ۱۴ هزار نفر را به این مناطق اعزام کردیم و اکنون نیز بستر مناسبی برای بازدید عموم مردم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: شعار اولین روز این هفته، بسیج مقاومت ایثار و شهادت نام دارد که سرکشی از خانواده معطم شهدای بسیج و همچنین عطرافشانی گلزار شهدا در همه شهرهای استان از مهمترین برنامه های این روز است.

وی شعار روز دوم را بسیج اخلاق و معنویت اعلام کرد و گفت: همایش پیاده روی خانوادگی منتظران ظهور و شرکت در نماز جمعه و برگزاری میز خدمت از برنامه های روز دوم گرامیداشت هفته بسیج در این استان است.

به گفته وی در سومین روز هفته بسیج که شعار آن بسیج علم و فن آوری است، تجلیل از پایگاه های مقاومت برتر، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری برپایی نمایشگاه اختراعات بسیج در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد در دستور کار قرار دارد.

معاون سپاه لرستان اظهار داشت: روز چهارم با شعار بسیج سبک زندگی اسلامی ایرانی و برگزاری نشست های تحکیم خانواده و همچنین پنجمین روز با شعار بسیج فرهنگ و بصیرت و برگزاری نشست های روشنگری در مساجد و حضور و سرکشی مسئولان از پایگاه های بسیج ادامه خواهد داشت.

وی برگزاری همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران عرصه سازندگی و افتتاح ۲۵۶ طرح محرومیت زدایی را مهمترین برنامه های روز هفتم دانست گفت: شعار هفته بسیج امسال، بسیج چهل سال خدمت جهاد و شهادت است چرا که این نهاد مردمی در هر عرصه ای که وارد شد با کمترین هزینه بهترین شکل ممکن کارها را انجام داد.

برچسب‌ها خرم آباد سازمان بسیج مستضعفین لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد سازمان بسیج مستضعفین لرستان خرم آباد سازمان بسیج مستضعفین لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محور‌های پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

او با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه‌خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است