Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@23:36:54 GMT

تمدید ساخت فصل دوم «ارباب حلقه ها»

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۵۴۸۴

کمپانی آمازون پروژه سریال جدید خود به نام «ارباب حلقه ها» را برای فصل دوم تمدید کرده است.

اخبار فرهنگ و هنر - فصل اول این سریال هم اکنون در مرحله پیش ساخت قرار دارد وهمچنین قرار است که در کشور نیوزیلند فیلمبرداری و ساخته شود. به گفته ورایتی هنوز تیم بازیگری سریال «ارباب حلقه ها» تکمیل نشده، اما پیش از این چندین بازیگر از جمله مارکلا کاونا، ویل پورتر و جوزف ماولی به جمع بازیگران این سریال پیوسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «ارباب حلقه ها» توسط تیم نویسندگی جی دی پین و پاتریک مک کی در حال پیشرفت است. علاوه بر این آلبوم برایان کاگمن نویسنده سریال چندین قسمت از سریال بازی «تاج و تخت» به همراه جی‌ای بایونا برای تهیه کنندگی چند قسمت از این سریال به توافق رسیده است. آمازون وقتی برای نخستین بار ساخت این سریال را اعلام کرده بود متعهد به ساخت دو فصل شده بود، اما فصل دوم به طور کامل تایید نشده بود تا اینکه آمازون به ساخت این سریال چراغ سبز نشان داد.

این سریال توسط کمپانی آمازون در همکاری با تالکین استیت که مسئولیت میراث و اموال تالکین را دارد، ساخته می شود. کمپانی‌های نیولاین سینما به همراه برادران وارنر در ساخت این پروژه همکاری خواهند کرد.

اطلاعات اندکی از سریال ارباب حلقه‌ها منتشر شده است، اما اعلام شده که این سریال دنیایی جدید از داستان کتاب «یاران حلقه» به نوشته تالکین را جست و جو می‌کند. حساب رسمی این سریال نیز مدت‌ها پیش متنی را منتشر کرد و ورود به عصر دوم را خوش آمد گفته بود. عصر دوم در کتاب‌های افسانه‌ای تالکین همزمان با خلق حلقه‌های قدرت است که شامل حلقه سائرون که در فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها» و «هابیت» شاهد آن بودیم نیز می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارباب حلقه ها سریال خارجی کمپانی آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته پس از اخذ حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان پر و مسلوب‌المنفعه شد.

احمد گودرزی حجم صرفه‌جویی ناشی از انسداد این تعداد چاه را معادل ۱۱.۷ میلیون مترمکعب برشمرد و افزود: از این تعداد، ۱۷۰ حلقه با حجم برداشت ۵.۲ میلیون مترمکعب در حوضه آبریز کرخه و ۸۷ حلقه با حجم برداشت ۶.۷ میلیون مترمکعب نیز در حوضه آبریز کارون بزرگ قرار داشتند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) از خالکوبی تا لباس آستین حلقه‌ای؛ حواشی کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح