Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده قاچاق کلان ارز و پولشویی در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی در مشهد به ریاست قاضی منصوری برگزار شد.

با آغاز جلسه به ریاست قاضی سید هادی منصوری، تذکرات قانونی لازم به شهروندان و اصحاب رسانه و مطبوعات حاضر در جلسه دادگاه ارائه و از متهمین خواسته شد تا به بیان حقیقت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با قرائت کیفرخواست متهم حمید خالقی فرزند محمدحسین از سوی نماینده مدعی العموم، نامبرده به دستور رئیس جلسه در جایگاه متهم قرار گرفته و به دفاع از خود پرداخت.

متهم حمیدخالقی مطابق کیفرخواست صادره توسط دادستانی مرکز خراسان رضوی، با مشارکت دراخلال عمده در نظام اقتصادی کشور ازطریق قاچاق شبکه‌ای و سازمان یافته ارز و پولشویی از سند مجعول استفاده کرده است.

پس از بیان بخشی از اظهارات متهم سوم، نماینده مدعی العموم از متهم حمیدخالقی خواست تا با توجه به مستندات موجود در پرونده از اتهامات منتسب به خود دفاع کند و حقایق را بگوید.

نماینده مدعی العموم گفت: همدستان نامبرده، وی را به عنوان سرباند تلقی می‌کردند و حتی برای وی پاسپورت خارجی تهیه می‌کنند. ارتباط وی با اتباع بیگانه احراز شده است.

او ادامه داد: نامبرده ارز‌ها را از صرافی‌های داخلی تهیه و به عوامل خارجی تحویل می‌داده است.

باتوجه به مطالب منتشر شده و مستندات ارائه شده توسط نماینده مدعی العموم در مورد متهم سوم پرونده، با اجازه رئیس جلسه، فیلم اظهارات و اقاریر متهم در صحن علنی دادگاه پخش شد.

پس از اظهارات متهم سوم و پخش فیلم اظهارات او ، وکیل مدافع متهم حمیدخالقی به دفاع از موکل خود پرداخت.

رئیس دادگاه در این هنگام از متهم و وکیل او خواست تا ضمن رعایت نظم و قانون، از اتهامات منتسبه دفاع کرده و از ورود به حاشیه خودداری کنند. پس از اتمام اظهارات و مدافعات متهم سوم و وکیل مدافع او ، رئیس دادگاه از امیرطلوع شیخ زاده یزد فرزند علی اصغر خواست تا ضمن قرار گرفتن در جایگاه متهم از خود دفاع کند.

همزمان با قرائت کیفرخواست متهم چهارم، نماینده دادستان گفت:متاسفانه متهم نامبرده مانند متهم سوم، همکاری نداشته و رسیدگی را با اطاله مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید:برگزاری دومین جلسه رسیدگی به پرونده‌های کلان اخلال ارزی/ قرار کیفری متهم میرشکار تشدید شد

انتهای پیام/س

جلسه سوم رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده قاچاق کلان ارز و پولشویی برگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضائیه اخبار اقتصادی قاچاق پولشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد

دادگاه شکایت امیر قلعه نویی از محمد مایلی کهن امروز برگزار شد‌...

طرفداری| جلسه رسیدگی شکایت امیر قلعه نویی از محمد مایلی کهن صبح امروز در شعبه 1057 کارکنان دولت برگزار شد.

در این جلسه نادر فریادشیران، نعیم احمدی و یکی از دوستان مایلی کهن نیز او را همراهی کردند. ناصر ارضی، وکیل قلعه نویی با توجه به سمت نداشتن آنها به حضورشان در جلسه ایراد گرفت که این ایراد نیز با نظر قاضی پرونده پذیرفته شده و آنها از جلسه خارج شدند.

مایلی کهن که بدون وکیل در دادگاه حاضر شده بود، در این جلسه ضمن بیان برخی مطالب خارج از موضوع پرونده، اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی و یک برنامه فضای مجازی علیه قلعه نویی را تایید کرد.  این در شرایطی است که قاضی ابتدا از وکیل سرمربی تیم ملی خواسته بود در صورت امکان با سرمربی پیشین این تیم تعامل کند که این وکیل اعلام کرد موکلش اختیار صلح، سازش و رضایت با مدعی‌علیه را نداده است.

قلعه نویی جدا از مایلی کهن، از مجری برنامه فضای مجازی نیز شکایت کرده بود که به اتهام توهین و نشر اکاذیب، شعبه 16 دادسرای فرهنگ و رسانه، برای مایلی کهن قرار مجرمیت و کیفرخواست و برای این مجری قرار منع تعقیب و برائت صادر کرد. در ادامه وکیل قلعه نویی به قرار منع تعقیب این مجری اعتراض کرده و پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شد که دادگاه نیز قرارهای صادره را تایید کرد. امروز هم جلسه رسیدگی به اتهام توهین و نشر اکاذیب برگزار شد که مایلی کهن هم پس از قرائت متن شکواییه، اظهاراتش را تایید کرد. قرار است در روزهای آتی رای پرونده اعلام شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد