Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو مدتی پیش در دانشگاه حسابداری ثبت نام و دلیل اصلی این کار خود را کنترل دخل و خرج‌های زندگی رونالدو عنوان کرد. از طرفی حسابدار شخصی این فوق ستاره را اخراج کرد تا شخصا امور زندگی نامزدش را به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونیور رونالدو فرزند ارشد کریستیانو این روز‌ها مشکل درسی فراوانی دارد و جورجینا در تلاش است تا با تحصیلات آکادمیکی که دارد او را در درس‌ها یاری دهد و حالا در دومین اقدامش معلم‌های خصوصی پسر خوانده اش را اخراج کرد و به تنهایی امور درسی او را پیگیری می‌کند.

جورجینا که حالا در نقش معلم فرو رفته است به کودکان دیگر خود قصد دارد تا زبان انگلیسی را در کنار اسپانیایی یاد دهد و از طرفی از خرج‌های جانبی زندگی شان کم کند.  

بیشتر بخوانید: نزدیک شدن تعداد گل‌های رونالدو به علی دایی سوژه نشریه پرتغالی شد

انتهای پیام/

جورجینا رودیگز شیوه اقتصادی را وارد زندگی شخصی خود کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!

خط و ربط جریانهای اجتماعی امروز که شعار زندگی بهتر، رفاه و معیشت را سر می‌دهند، همان جریانی است که امام حسین (ع) به جنگ با آنان رفت.

حجت الاسلام احمد علم الهدی با بیان این مطلب افزود: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند، این جامعه‌ی شهوت است و در این بستر یزید وجود می‌آید.

آنگونه که ایسنا 24سال پیش(27 فروردین79) نقل کرده ، علم الهدی که در آن زمان معاون دانشکاه امام صادق بوده اظهار داشته است: اولویت اول زندگی مردم، شکم نیست،‌کمال بشری و رسیدن به خداست، عده‌ای دیروز در جبهه‌ی دفاع از دین و ارزشها بودند، اما امروز در جریان جنگ با دین هستند. به خاطر اینکه روزی پول و لقب ، در دفاع از دین بود، اما امروز که متدینین آنها را قبول ندارند، یک چهره‌ی دین ستیز شده اند.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار از طرح های شهری تبریز
  • معرفی برترین ورزشکاران ایران در سال ۱۴۰۲ در شبکه ورزش
  • اجرای ۴ برنامه راهبردی با هدف رونق اقتصادی زندگی عشایر
  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان