Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا افضلی نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: هر گونه افزایش قیمت در زمان حاضر غیرقانونی است و برهمین اساس، برنامه‌های بازرسی و گشت‌های ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها آغاز به کار کرده است.

او تا کید کرد: تا زمانی که هیات وزیران و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام نکنند، قیمت کالاها یا خدمات نباید افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با تاکید بر اینکه اولین تاثیر افزایش قیمت بنزین بر حمل و نقل عمومی خواهد بود، ادامه داد: سهمیه بنزین تمامی آژانس‌های درون و برون شهری و سرویس‌هایی که کار‌های عمومی انجام می‌دهند به همراه ما به التفاوت آن‌ها تا پنجشنبه اختصاص می‌یابد.

افضلی نیا، گفت: سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت، آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره افزایش قیمت‌هاست.

او عنوان کرد: ۹۰ درصد حمل و نقل میوه و تره‌بار استان بوشهر به وسیله خودرو‌هایی انجام می‌گیرد که سهمیه بنزین برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است، درخواست‌هایی برای اختصاص سهمیه بنزین به این خودرو‌ها، داده شده است که امیدواریم تا هفته آینده این مشکل برطرف شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: تاکید بیشتر ما بر روی تاکسی‌های تلفنی است زیرا تاکسی‌های شهری در تعیین قیمت از آن‌ها تاثیر می‌پذیرند.

افضلی نیا گفت: تاکنون ۲۰ پرونده برای آژانس‌های تاکسی تلفنی که بدون مجوز، قیمت را افزایش داده بودند در تعزیرات حکومتی تشکیل و بلافاصله به آن‌ها رسیدگی شد.

انتهای پیام/م

سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص افزایش قیمت‌ها

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طیبی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۴۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته طیبی، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی متهم وصول شد.

طیبی گفت: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی شهرستان آبادان این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6083855

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز
  • ضبط 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در لارستان
  • از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس